טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה

זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של טרגוט בפייסבוק הפך להיות 'חם' מהרגיל, וכולם, אבל כולל כולם, רוצים לדעת מה זה. אנחנו בטוחים שגם אתם, ומיד נסביר לכם מה זה, איך עושים את זה, ולמה זה טוב לכם.

טרגוט בפייסבוק – איך הוא יכול לעזור לנו?

כשאתם מתחילים שיווק ברשתות חברתיות, אתם בעצם רוצים להטמיע את הנוכחות שלכם ברשת. אתם מעוניינים לבצע הגדלת עוקבים בפייסבוק, שיותר ויותר קהל יעד רלוונטי יראה אתכם ויגיעו אליכם יותר לידים, שיהפכו ללקוחות קבועים, שיהפכו בסופו של דבר לרווחים לעסק.

בסך הכל, זוהי המטרה של כל עסק שמתחיל לבצע פרסום בפייסבוק ומתחיל ללמוד על טרגוט בפייסבוק על מנת להגיע אל קהלי היעד המתאימים. כאשר התקציב שלכם יוצא עבור פרסום, הרווח שלכם חייב להיות משתלם מכמות ההוצאה. כאן הטרגוט נכנס לתמונה, והוא קשור באופן ישיר לרווחים שלכם.

גיוון מערכות הפרסום באינטרנט הן לא מעטות, וישנן הרבה מאד אופציות אבל אחת המערכות הכי חזקות בתחום היא מערכת הפרסום של פייסבוק. והיא למעשה מביאה איתה יתרונות מרכזיים, ביניהם העיקרי ביותר. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק אוספת את הנתונים הכי רלוונטיים של המשתמשים שלה ומציעה לנו, המפרסמים, להתמקד בנתונים המתאימים לנו. ובכך, לפלח קהל יעד רלוונטי לשירות, או למוצר שאנחנו מוכרים.

אם כבר החלטתם שאתם משקיעים את תקציב השיווק שלכם בפעולת פרסום בפייסבוק כדאי שתדעו מהן היכולות של מערכת הפרסום, וזכרו, שהכי חשוב הוא להרוויח מעבר למה שאתם משקיעים בתקציב הפרסום, אחרת בעצם פספסנו את המטרה. יש הרבה פרמטרים שמשפיעים על הפרסום, העיקרי בהם, הוא טרגוט בפייסבוק איכותי ומדויק.

טרגוט בפייסבוק – איך זה קורה?

טרגוט הוא בעצם מהמיטה 'מטרה' (TARGET) והמשמעות של המושג הוא ממש כמו שזה נשמע לכם, לסמן את קהל היעד הרלוונטי לכם. אנחנו רוצים לסמן את האנשים המתאימים אליהם אנחנו פונים עם הפרסום. ולכן, פניה לאנשים הלא נכונים היא לא רק בזבוז של תקציב פרסומי, אלא פספוס לקוחות איכותיים שיכולים להפוך לרווחים קבועים.

לכן, במקום לפנות לכל הגולשים באופן גורף, מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו להגדיר את קהל היעד שלנו ולרדת לרזולוציות מאד מדויקות החל מתחומי עניין, סטטוס, תחביבים ועוד. כל זאת, על מנת שנוכל לבצע שיווק ברשתות חברתיות שהוא איכותי, לבצע הגדלת עוקבים בפייסבוק ולהגיע אל האנשים הכי רלוונטיים לנו באמצעות פרסום בפייסבוק שמדבר אך ורק לאנשים הרלוונטיים.

היות וטרגוט הוא דבר מאד חשוב, מומלץ לעשות אותו באמצעות אנשי מקצוע מומחים בתחומם.

טרגוט בפייסבוק כברירת מחדל הברורה לכולם הוא כזה שמגדיר את גיל הגולשים, את מיקומם, יכול להיות שגם על פי מגדר כמובן בהתאם למוצר או לשירות המוצעים. זהו ללא ספק הטרגוט הכי פשוט והכי קל. המטרה שלו איכותית אבל הוא לא מספיק. על מנת שנוכל להגיע לקהל יעד איכותי עלינו להגדיר פרמטרים נוספים והמערכת הכל כך מתוחכמת של פייסבוק מציעה לנו הרבה יותר מנתונים כלליים.

בסופו של דבר, המטרה היא להגיע אל קהל היעד האיכותי ביותר, זה שיהפוך ממתעניין לליד יוניקי, שיהפוך ללקוח, שיהפכו את המוצר או השירות שלנו לדבר הכי טוב ששיפר להם את איכות החיים. להגיע אל האנשים הללו נוכל אך ורק עם נגדיר כראוי את הטרגוט באמצעות מגוון של פעולות, ביניהם קידום בפייסבוק איכותי, רימרקטינג בפייסבוק ובכלל שיווק ברשתות חברתיות המשלב את הטרגוט בתוכו.

מהרגע שתתחילו לבצע שיווק נכון, תראו הגדלת עוקבים בפייסבוק ותטמיעו את הנוכחות שלכם ברשת שתגרום לכם לא רק לקבל יותר לידים, אלא ממש ליהנות מהסיטואציה.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

טרגוט בפייסבוק – שאלות ותשובות

  • מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג בפייסבוק זה למעשה השתלת פיקסל (קוד) של פייסבוק באתר שלכם בצורה שהגולשים לא רואים אותו. הקוד מזהה את הגולשים בפייסבוק שביקרו באתר ובדפי האתר ואוסף אותם בתור קהל יעד מותאם. פייסבוק מאפשרת לכם ליצור קהל מותאם אישית, אך זוהי עוד דרך לעשות זאת.

  • מהו מחקר כללי בפייסבוק בזמן שיווק ברשתות?

שיווק ברשתות חברתיות כולל בתוכו לא רק טרגוט בפייסבוק אלא מחקר כללי שדרכו אנחנו מבצעים כמה פעולות על מנת להבין מי קהל היעד שלנו. זוהי למעשה 'עבודת נמלים' איכותית מאד שכוללת בתוכה התערבות בקבוצות, בדיקה על מה קהל היעד לוחץ לייקים, במה הוא מתעניין ועוד. במצב הזה אנחנו לא רק בוחנים האם קהל היעד נכון ומתאים לנו, אלא גם האם הטרגוט נעשה באופן מתאים.

  • האם אפשר שלא לטרגט קהל מסוים?

ממש כמו שאנחנו מחליטים אל מי כן לפנות, אנחנו יכולים להחליט אל מי לא לפנות. אם למשל אנחנו מעוניינים להחריג מיקומים מסוימים, או אוכלוסיות מסוימות זה לגמרי אפשרי. אפשר לקבוע לא לפנות לאנשים ספציפיים, אנשים בחתך גיל מסוים ועוד.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן