שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ

שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה בכל מיני פלטפורמות. השיטה היא העלאת פוסטים, והמתנה לחשיפה גבוהה ולפעילות ויראלית.

משמע, תנועה אורגנית וטבעית אל תוך הדף וחשיפת המותג דרך שיווק ברשתות חברתיות חיצוניות או שיווק בפייסבוק גם בדפים וקבוצות שאינן בתוך הדף העסקי עצמו. זהו למעשה חוק בסיסי שאפשר ללמוד בכל קורס פרסום בפייסבוק למתחילים בו מתחילים להבין מהו קידום מהבסיס שלו, כאורגני בלבד. פרסום בפייסבוק הוא לא הליך מסובך מדי והוא נחוץ לכל מי שפותח דף עסקי בפייסבוק על מנת להעלות מודעות למותג.

שיווק אורגני בפייסבוק – מה חשוב שתדעו?

  • איך להפעיל את קהל היעד אם אין מימון?

שיווק ברשתות חברתיות בין אם ממומן או לא, יעבוד טוב יותר עם תמריץ. כמובן שכשמדובר בשיווק שהוא שיווק בפייסבוק אורגני ולא ממומן, זה יעבוד טוב יותר. התמריץ יכול להיות קוד הנחה מיוחד שיעניק לגולשים תחושה של מועדון אקסקלוסיבי, מבצעים, קופונים, או מתנת הצטרפות. אפשר גם לעשות תחרויות נושאות פרסים, רק יש לשים לב לחוקי הרשת החברתית בנושא.

  • איך יודעים מי קהל היעד בשיווק אורגני?

כאשר אתם שוכרים חברה מקצועית לצורך פרסום בפייסבוק וניהול דף עסקי בפייסבוק והחברה גם מתמחה בתחום של שיווק אורגני בפייסבוק תוכלו לבצע אופטימיזציה מלאה, ותוך כך גם לפלח את קהל היעד שלכם. ברגע שתדעו מי קהל היעד שלכם, פיצוח הקריאייטיב יהיה קל יותר ותדעו איך 'לדבר' עם קהל היעד ולהפעיל אותו.

  • איך לקבל תנועה אורגנית לדף?

קבלת תנועה טבעית מגולשים ללא שיווק ברשתות חברתיות ממומן ודרך שיווק אורגני בפייסבוק בלבד יכולה להתקיים גם בהפצת דף עסקי בפייסבוק דרך קבוצות שונות שמשפרות את הקידום, דפים נוספים, ושיתופי פעולה. זוהי דרך איכותית ומדויקת לקבל חשיפה אורגנית, ולהתמקד בקהל היעד שלכם על מנת להעלות את החשיפה של המותג דרך פרסום בפייסבוק על פי נושאים ספציפיים.

שיווק אורגני בפייסבוק – איך לנהל דף עסקי ללא מימון ולקבל חשיפה?

  • תוכן – בכל מקום שבו קוראים על פרסום בפייסבוק למתחילים מגלים שהבסיס לכל תנועה טובה עבור דף עסקי בפייסבוק הוא תוכן איכותי. זה חוק בסיסי בכל מה שקשור לנושא של שיווק בפייסבוק וזה לא משנה אם מדובר בשיווק ממומן, או שיווק אורגני בפייסבוק כי ההבדל הוא רק בנתוני חשיפה. אך ברגע שהתוכן הוא איכותי, התנועה מתבטאת בהתאם.

זה לא אומר שעכשיו בכל פעם שתכתבו פוסט יהיו לכם עשרות אלפי לייקים כי זהו שיווק אורגני בפייסבוק אבל כן צריך להבין שישנן פעולות בסיסיות הקשורות לתוכן שאפשר לבצע. שיתופי פעולה שונים כמו שכבר ציינו, בין קבוצות גדולות ודפים גדולים, אולי אפילו שיתופי פעולה עם אישי ציבור או סלבס כלשהם. שיווק ברשתות חברתיות המבוסס על שיתופי פעולה גם בהחלט יכול לעבוד. כל פרסום בפייסבוק בין אם הוא אורגני ובין אם לא, הוא פרסום.

  • הגיבו בשם העסק – עוד דרך טובה להעלות את המודעות למותג שלכם ולבצע שיווק אורגני בפייסבוק היא להגיב ולפעול בשם העסק ובכך לקבל חשיפה גבוהה יותר. פרסום בפייסבוק מאפשר להגיב ולתת לייקים בשם העסק כך שאם אתם, כבעלי המותג, או כמי שמתפעל דף עסקי בפייסבוק מגיבים ונותנים לייקים, ומשתפים באמצעות שם העסק, החשיפה שלכם תהיה גבוהה יותר ותגרום לגולשים להכנס אל העמוד שלכם. אל תגיבו במסרים שיווקיים, להיפך, הגיבו באופן חכם, מדויק, חד ואותנטי. את המסרים השיווקיים השאירו לדף העסקי עצמו.
  • יש לכם הרבה עוקבים? שתפו אותם – אם אתם בעלי מאות או אלפי, או גם מאות אלפי עוקבים, שתפו את הדף שלכם עם העוקבים שלכם. דף עסקי בפייסבוק הוא נכס דיגיטלי, וככזה, זאת זכות לשתף אותו עם העוקבים שלכם. תוכלו לשתף דרך פרסום בפייסבוק כפוסט וגם להזמין את החברים שלכם לדף. גם זו דרך טובה לבצע שיווק ברשתות חברתיות כחלק ממהלך של שיווק אורגני בפייסבוק שירים את המותג שלכם מעלה.
  • פרסום בשעות שיא – כאדמין בדף העסקי שלכם תוכלו לראות באינסייט מהן השעות בהן ישנם הכי הרבה מבקרים בדף שלכם. בדרך זו, תוכלו לדעת מתי הכי טוב לפרסם פוסטים ולהתחיל לפעול בהם אורגנית. זאת לא תורה שלמה של פרסום בפייסבוק למתחילים אבל כן חשוב שתדעו, מעבר על הסטטיסטיקות ועל האינסטייט בדף מעניק לכם אינדקציה מאד חשובה על איזה פוסטים עובדים אורגנית. לאיזה סגנון תוכן הקהל שלכם יותר מתחבר, ואיזה תמונות או סרטונים 'עובדים' טוב יותר בדף שלכם.

שיווק אורגני הוא סוג פרסום שדורש לא מעט יצירתיות ומקוריות. להבדיל מהקידום הממומן שגם בו צריך יצירתיות, אך משלמים עבור חשיפה והעלאת המודעות, כשמדברים על שיווק שהוא אורגני, צריך ממש לעבוד לצורך העלאת החשיפה וגם לבצע התערבויות לשם כך. התערבויות הן תגובות, לייקים, שיתופים, וכל מה שגורם לפוסט להיראות ולהיחשף בפני יותר ויותר גולשים, והן נעשות באופן אותנטי.

שיווק ברשתות חברתיות יחד עם חברת Facemarketing יעניק לכם את החופש להמשיך ולנהל את המותג שלכם כשהשיווק הדיגיטלי בין אם אורגני, ובין אם ממומן, נמצא בידיים מקצועיות וטובות.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן