איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח

כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים. אם אנחנו עוסקים בשיווק ברשת מומלץ שגם נדע איך עושים רימרקטינג בפייסבוק שיביא לנו תוצאות איכותיות. מה זה בעצם, איך עושים את זה, למה כדאי לעשות את זה עם המומחים בתחום, ואיך מגיעים אליהם? מיד תדעו את הכל.

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק – מה אתם באמת צריכים לדעת

מזל טוב! צללתם למים העמוקים ואתם לומדים לשחות בתוך העולם המופלא של שיווק ברשתות חברתיות. פרסום בפייסבוק למתחילים הוא לא מערך מורכב מדי, ואפשר ללמוד אותו גם באופן עצמאי.

אין ספק שכעת אתם צריכים להכיר לא מעט מושגים הקשורים לעולם הזה החל מנושאים של טרגוט בפייסבוק או שיווק בפייסבוק כללי שכולל בתוכו גם ניהול דף עסקי בפייסבוק ועוד.

את כל אלו אתם יכולים לעשות לבד. יחד עם זאת, אם אתם בעלי העסק האם באמת תמצאו את הזמן להתעסק בכל הפרמטרים הללו? זה דבר אחד ללמוד איך עושים רימרקטינג בפייסבוק ובין לעסוק באופן שוטף בתחום של קידום עסקים בפייסבוק על מנת לפרסם את עצמכם.

לפני הכל, בואו נבין מהו בעצם רימרקטינג. הרימרקטינג מתבצע תוך כדי הטמעת קוד של פייסבוק באתר שלכם בצורה שהגולשים לא רואים אותו. כך למעשה הקוד מזהה אותם ו'רודף' אחריהם עם פרסומים רלוונטיים, שלכם כמובן.

במערכת הפרסום של פייסבוק אנחנו יכולים לעקוב אחרי המשתמשים במגוון של אופציות, אך זוהי עוד אופציה המאפשרת לנו לאסוף קהל יעד איכותי רלוונטי. הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת הוא תנועת המשתמשים באתר שלכם. הפילוח הוא ידיעה מובהקת לגבי מי ביקר באתר, האם ביקרו בדפים ספציפיים, כמה זמן ביקרו בדפים, האם נמנעו מדף מסוים ועוד.

מהרגע שהגדרתם קהל יעד מערכת הפרסום תתחיל לצבור משתמשים רלוונטיים וכאשר נתחיל שיווק בפייסבוק נקבל את האפשרות לבחור טרגוט קהל המותאם אישית.

כשאנחנו מבצעים שיווק ברשתות חברתיות לתוכן שלנו לקהל שכבר מכיר אותנו, זהו למעשה שיווק מחדש. או בשפה המקצועית רימרקטינג. מה שהופך את הכלי הזה לכל כך חזק ואיכותי הוא העובדה שעל מנת שכל התהליך יקרה, הלקוח הפוטנציאלי צריך לפגוש אתכם לפחות 10 פעמים.

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק בלי להגזים

כמו בכל דבר בחיים ולאו דווקא בתחום של קידום עסקים בפייסבוק הגזמה היא לא טובה.

נסו לרגע להיות הלקוח. תארו לכם שאתם הולכים ברחוב ובכל פינה שאתם הולכים אליה קופץ אליכם אדם עם שלט פרסומי ענק ורודף אחריכם. אתם רואים אותו בכל פינה, בכל צעד, ולמעשה, עם הזמן פשוט 'מצטרפים' אליו עוד ועוד שלטים שהולכים אחריכם. מטריד, לא?

אם הגולש רואה אתכם בכל מקום, אבל בכל מקום שהוא נמצא בו ברשת זה לא תקין, והוא עלול לסמן אתכם כמקור הטרדה.

היות ולא היינו רוצים זאת לא בחיים המציאותיים ולא בחיים הוירטואליים חשוב לדייק, ולא לבצע רימרקטינג שעלול לפגוע בנו או במוניטין שלנו. אם אתם כבר במסלול הנכון של שיווק ברשתות חברתיות, התייעצו עם המומחים בתחום על מנת שהמערך הפרסומי ייעשה כראוי.

חברת פרסום איכותית ומקצועית, ובעלת וותק, לא תיתן לכם להגיע למצב שבו 'תטרידו' לקוחות גם שלא בכוונה היות ומדובר במעקב איכותי ונוח המאפשר לכם להיות רגועים במהלך השיווקי, ולהמשיך להתעסק בניהול העסק במקום בפרסום. לשם כך שכרתם חברת פרסום.

פרסום ברשתות החברתיות עם facemarketing יעניק לכם את הפיתרון האמיתי לשיווק הדיגיטלי שאתם צריכים, תוך כדי שתחסכו את ההתעסקות בשיווק ובפרסום, ותתפנו לניהול העסק שלכם כשאתם יודעים שהפרסום נמצא בידיים בטוחות ונכונות. את הטיפול בלידים נשאיר לכם, את הפרסום, השאירו לנו. אתם בידיים טובות.

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק – שאלות ותשובות

  • איך נדע שהרימרקטינג איכותי?

אף אחד לא מלמד אתכם איך עושים רימרקטינג בפייסבוק בתור בעלי עסקים, אלא אם כן תלכו לעשות זאת לבד. ולכן, כאשר אתם מבקשים מהחברה שמבצעת לכם פרסום לעשות זאת, מומלץ שתגדירו בדיוק מה אתם צריכים.

אתם תסבירו לחברת הפרסום מה אתם מעוניינים שיצא מקמפיין הרימרקטינג. מה המטרות שלכם, מה אתם מעוניינים שיהיו התוצאות, ומשם הם כבר ידעו מה לעשות וכיצד לדאוג לנושא של שיווק בפייסבוק שיהיה הכי מקצועי, וללא דופי.

  • מה בין רימרקטינג לתוכן איכותי?

רימרקטינג הוא לא רק הטמעת קוד בדפי האתר. אלא בעצם תוכן איכותי ורציף על סמך תכנית עבודה עסקית מסודרת. קהל שביקר בדף זה או אחר באתר שלכם 'מצטבר' עם הזמן בצורה שוטפת. ולכם כל מה שנשאר זה לקדם תוכן איכותי וממוקד כשאתם בוחרים את קהל היעד המתאים לכם.

  • אין לנו שום ערוץ תוכן, איך נעשה רימרקטינג?

השלב הזה נקרא 'רימרקטינג מדף' בפי העוסקים המקצועיים בכל מה שקשור אל קידום עסקים בפייסבוק או ברשתות החברתיות. כל מי שמנהל דף עסקי בפייסבוק יודע שאפשר לבצע רימרקטינג גם אם אין לכם דף בפייסבוק. או כל ערוץ תוכן אחר. מה שבעצם צריך לעשות במצב הזה הוא אכן להתייעץ עם המומחים בתחום ולמצוא דרך אחרת להשתמש בתכנים קיימים של המותג, על מנת כן למנף אותו ברשת.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן