קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה

בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות מעצמה של שיווק ברשתות חברתיות וכל מי שיהיה שם ירצה לבצע פרסום בפייסבוק במקום לחפש חברים מהעבר. אם אתם זוכרים, בעבר היה את אתר 'חבר'ה' הישראלי שאיגד רשימות של חברים מכל מיני סיטואציות בחיים שלנו.

מקומות עבודה, צבא, תיכון, יסודי וכד'. כשפייסבוק נכנסה לחיינו, הדבר הראשון שעשינו זה לחפש חברים מהעבר כדי ליצור עמם קשר. אף אחד לא חשב על קידום ממומן בפייסבוק או על ביצוע רימרקטינג בפייסבוק כדי ליצור פרסום עוקב לקהל יעד פוטנציאלי. הרשת היתה כלי חברתי.

קידום פוסט בפייסבוק – מה זה נותן לנו?

מהרגע שגילו את הפוטנציאל העסקי הגלום בתוך פייסבוק, החל מהלך עסקי של שיווק ברשתות חברתיות שכלל בתוכו גם קידום פוסט בפייסבוק רק מתוך דפים עסקיים. הדפים העסקיים שנקראו עוד בהתחלה 'דפי אוהדים' הוקמו בתחילה רק על ידי אומנים, אישי ציבור ואנשים שבעצם רצו להכנס לתודעה יותר גבוהה כאישי ציבור או כאנשים המפיצים אומנות זו או אחרת. קידום בפייסבוק הוא רק חלק קטן מתוך העולם העשיר של השיווק הדיגיטלי.

לאט, שיווק בפייסבוק הפך להיות גם קידום עסקים בפייסבוק שכולל בתוכו פוסטים שיווקיים ממומנים שחושפים את התוכן לקהל נרחב יותר, מודעות פרסום בפייסבוק עם פילוח קהל מדויק ולמעשה, עולם שלם של פרסום שמותאם אישית לצרכי הלקוח הפוטנציאלי שרק צריך ללחוץ ולהשאיר פרטים.

האם זוהי פגיעה בעולם הפרסום והשיווק בפריים טיים בטלויזיה וברדיו? לא בהכרח. מדובר בסוג אחר של פרסום בפייסבוק שבך הכל מבוצע על ידי חוקים מסוימים. חוקים אלו מאפשרים לבעל המותג לקבל גישה כמעט ישירה אל קהל יעד פוטנציאלי, להגדיל את מערך הלקוחות שלו ולקבל לידים חמים מהרשת דרך שיווק בפייסבוק איכותי ומקצועי.

לדוגמא, אם אתם בעלי מותג להלבשת ספורט, קהל היעד שלכם יהיו ספורטאים שמציינים בפרופיל הפייסבוק שלהם וברשת בכלל, שהם מתעניינים בספורט. תוך כך, הם גם יקבלו ישירות אליהם את הפרסום הממומן שיצרתם. בין אם אתם יוצרים קידום פוסט בפייסבוק ובין אם מודעה, הם יראו את הפרסום.

תוכלו ליצור קמפיין שבו הם רק יצטרכו להשאיר שם וטלפון ואתם תוכלו לקבל רשימה של לקוחות כאלו וליצור עמם קשר. תוכלו ליצור קמפיין התעניינות בלבד שיצור שיח בדף העסקי שלכם, ותוכלו גם ליצור קמפיין הודעות אישיות שבו תתחילו ישירות צ'ט עם הלקוח הפוטנציאלי. כך שבעצם שיווק ברשתות החברתיות עושה שידוך נפלא בין הלקוח הפוטנציאלי שלכם, אליכם.

אפשר ללמוד את כל הנושא של שיווק בפייסבוק אבל חשוב לקחת בחשבון שפרסום כמו פרסום בפייסבוק הוא מהלך בתוך מערכת טכנולוגית חדשנית שמאפשרת לכם לקבל פילוח קהל יעד על סמך פרמטרים ספציפיים. וכדאי לעשות את מהלך קידום בפייסבוק עם חברה מקצועית שמתמחה בתחום, על מנת שהפילוח יהיה מדויק ותקציב השיווק שהגדרתם לא יזרק לפח. המפתח הוא לידים איכותיים ונכונים, אחרת, חבל על הכסף.

קידום פוסט בפייסבוק – כי 'פרסום' היא לא מילה גסה

למה עסקים מפחדים ממהלך של שיווק בפייסבוק ממומן או אורגני?

אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לפני הכל לעשות כאשר אתם מתחילים קידום עסקים בפייסבוק הוא חד משמעית לא לפחד מפרסום. אין שום בושה בלרצות להתפרסם ולהרחיב את מערך הלקוחות שלכם ולהגדיל רווחים. להיפך, ככל שתפרסמו יותר, תבדלו את עצמכם יותר מהמתחרים שלכם ותגיעו לחשיפה גבוהה יותר, כך יהיה לכם יותר כוח פרסום בפייסבוק מלאחרים.

  • מהו רימרקטינג?

פרמטר נוסף שחשוב להתעסק איתו הוא רימרקטינג בפייסבוק שיכול להביא לכם לידים מחוץ לרשת החברתית. רימרקרטינג בפייסבוק היא למעשה דרך נהדרת 'לעקוב' אחרי הגולשים שלכם בכל מיני באנרים, פרסומות וכפתורים אלו ואחרים ברחבי הרשת תוך כדי הטמעה של 'קוקיז' בכמות מסוימת מינימלית של מכשירי גלישה של קהל היעד שלכם. זו דרך איכותית להגיע לעוד לידים, ואפשר בהחלט לשלב אותה נפלא עם קידום פוסט בפייסבוק. זוהי פעולה בסיסית המשתלבת נהדר עם קידום ממומן בפייסבוק המגדילה את כמות הלידים באופן איכותי ומקצועי.

  • מהו שילוב איכותי של קידום בפייסבוק להגברת הלידים?

כך שאם אתם משלבים בתהליך של שיווק ברשתות חברתיות גם קידום בפייסבוק וגם רימרקטינג בפייסבוק יחד עם קידום פוסט בפייסבוק בנוסף לשאר הקמפיינים אין ספק שיש לכם כאן שילוב מנצח עבור קידום עסקים בפייסבוק ויראו אתכם כמעט בכל פינה ברשת החברתית.

  • הכלל הכי חשוב בפרסום ברשתות חברתיות

בבואכם לבצע קידום פוסט בפייסבוק אל תשכחו לבצע הגהות. שיווק ברשתות חברתיות ללא הגהה מתאימה לפני שאתם לוחצים על כפתור הפאבליש הוא לא רעיון טוב. וודאו שהתמונה והווידאו אכן מתכתבים עם הטקסט. וודאו שאין שגיאות כתיב והמסר השיווקי מועבר נכון. שיווק בפייסבוק הוא הרושם הראשוני שלכם.

אנו בחברת facemarketing מודעים ליכולות האדירות שיש למותגים כאשר הם מבצעים קידום בפייסבוק ונשמח ללוות אתכם באופן אישי ומקצועי בדרך החדשה שלכם לחשיפה גבוהה ברשתות דרך פרסום איכותי, מעניין, מקורי ויצירתי. השאירו את המערך של שיווק ברשתות חברתיות לנו ואת ניהול העסק כמו שרק אתם יודעים תמשיכו לעשות בהנאה ובראש שקט.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן