כמה עולה פרסום באינסטגרם?

אז כמה עולה פרסום באינסטגרם?

תחום הקידום באינטרנט מצמיח יותר ויותר רבדים בשנים האחרונות, ועל מנת להצליח בתחום – חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק בשינויים השונים. כך, אחד הגורמים החדשים שהפכו לחלק אינטגרלי מהמשחק זה פרסום באינסטגרם, משימה המאפשרת ליצור מודעות גבוהה למותג, מעניקה חשיפה נרחבת לכל מוצר, שירות או פעילות שנעשית על ידי אישיות מקודמת.

תבינו, לא מספיק לדעת כמה עולה פרסום באינסטגרם אלא גם להכיר לעומק את הכלים הנהדרים הקיימים בפלטפורמה זו. יחד עם זאת, המטרה הראשונית והעיקרית של שיווק ברשתות חברתיות זה תמיד בניית קהילה מלוכדת ונאמנה שעוקבת אחרי השינויים והעדכונים ומגיבה לפוסטים. בנוסף, שיווק באמצעות האינסטגרם כולל גם קמפיינים ממומנים לרגל השקות, אירועים מיוחדים וכו'.

פרסום אורגני

קידום אורגני זהו מושג מוכר, אך כיצד עושים זאת בקונטקסט של פרסום באינסטגרם? אחד הכלים הכי חשוב לכך הם ההאשטגים. בדומה למילות החיפוש במנועי החיפוש, באינסטגרם ההאשטגים הם "פירורי הלחם" שיביאו את הגולשים לעמוד שלכם. זה מתרחש על בסיס תחומי העניין הרלוונטיים, אך גם על פי ההיכרות עם ההאשטגים הפופולריים.

באמצעות שילוב בין האשטגים מדויקים לבין פינות פופולריות באינסטגרם (למשל ה-Throwback Thursday שעדיין שומר על אקטואליות). ניתן לראות כמה תמונות תויגו בכל האשטג לפני הוספתו. בנוסף, קיימים שירותים מיוחדים המאפשרים לבדוק את ההאשטגים הפופולריים ביותר בתחומים ספציפיים.

פרסום ממומן באינסטגרם – כיצד?

לאחר שהבנו כמה עולה פרסום באינסטגרם, שיווק באמצעות תוכן זהו הליך המתאפשר בעזרת עבודה אורגנית מתמשכת, או בעזרת פרסום ממומן. מדובר במערך שלא היה קיים בשנותיו הראשונות של האינסטגרם והגיח לעולם לאחר האינטגרציה עם פייסבוק, ולכן כעת ניתן לארגן פרסום באינסטגרם במסגרת הממשק ניהול העמודים המסחריים של פייסבוק.

באמצעות ממשק זה מגדירים את קהל היעד של הפוסט הממומן וכן מעלים את הפוסט עצמו. בניגוד לפוסטים רגילים, הפוסטים הממומנים באינסטגרם מאפשרים קישור ישיר אל מחוץ הפלטפורמה, כך שמדובר ביתרון משמעותי עבור שיווק ברשתות החברתיות ובעיקר בקרב האנשים האוהבים לבלות באינסטגרם דרך קבע.

שיווק ברשתות חברתיות באמצעות בניית קהילה

שיווק באמצעות תוכן דורש מעורבות גדולה. על מנת שהתוכן יגיע לכמה שיותר אנשים ועם הזמן יצבור יותר ויותר ערך, יש לבנות קבוצת עוקבים נאמנה בעמוד. יש לכך מספר כללים: לעשות פרסומים באופן לא תדיר, אך גם לא נדיר מדי – מספר פוסטים ביום לפעמים, אך באופן מפוזר (קיימות תוכנות דסקטופ המאפשרות לקבוע שעות פרסום מראש).

כמו כן, חשוב מאוד להגיב לאנשים בעמוד, לעודד אותם להגיב, להשתמש בהאשטגים רלוונטיים וליצור אווירה ייחודית בעמוד, משום שזוהי בדרך כלל הסיבה העיקרית לכך שאנשים הופכים לעוקבים – הם מעוניינים להפוך את העמוד לחלק מחייהם. גורם חשוב נוסף שיוצר קהילה זה הסטוריז וקבוצות חברים. כך, האינסטגרם מציע יותר ויותר דרכים ליצור אנגייג'מנט (מעורבות) של האנשים בעמוד.

אינטראקציה עם המבקרים בעמוד כחלק מפעילות שיווק ברשתות חברתיות

כדאי להרוויח בנפרד על ההיבט הזה של שיווק באמצעות תוכן, מדובר בערך שנצבר עם הזמן. הפעילות ברשתות החברתיות צריכה להיות בעלת אלמנט הדדי, כלומר – נדרשת תגובה מצד המשתתפים. בדומה לפיסוק שבו ניתן לשאול אנשים בפוסט, לפרסם סקרים וכו', כך גם במסגרת פרסום באינסטגרם כדאי ואף מומלץ לנהל התקשרויות עם המבקרים של העמוד, בין אם באמצעות פנייה בשאלה, או תיוג של אנשים רלוונטיים, הזמנה לפרסם תמונות עם האשטג של העמוד וגם עם תיוגו וכו'.

בין השיטות הפופולריות ביותר ניתן למצוא את התחרויות שדורשות פרסום של תמונות עם האשטג. יש שיגידו שגם הסטוריז תורמים מאוד לאינטראקציה, בעיקר עכשיו כשיש אפילו אפשרות לפרסם סקר קטנטן עם שתי אופציות ישירות בעמוד הסטוריז. זה גם מעודד לרשום תגובה בהודעות האישיות, וזה תמיד תורם לאינטראקציה האנושית.

רוצים לדעת כמה עולה פרסום באינסטגרם? לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן