קידום עסקים באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם – כי מגיע לכם להיחשף

אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת לא המציאו את עולם השיווק ואת התנ"ך ללימוד שיווק ברשתות חברתיות אבל הן בהחלט שדרגו אותו. כיום כמעט כל עסק רוצה לדעתך כמה עולה פרסום באינסטגרם ובכלל, מהם חוקי הפרסום, לכן בעלי עסקים מחפשים בנוסף גם חברה מקצועית המעניקה שירותי קידום עסקים באינסטגרם לצורך חשיפה מוגברת, ויצירת לידים חמים.

למרות שזה לא מורכב ללמוד איך לפרסם באינסטגרם עדיין מומלץ שהפעולה תיעשה על ידי חברה מקצועית ומומחית בתחום הכל כך נפוץ של שיווק באינסטגרם ולא כי אינכם מספיק מוכשרים לעשות זאת בעצמכם. אלא כי חברה מקצועית פשוט תדע לפלח את קהל היעד שלכם במדויק ובהתאמה לקמפיינים.

קידום עסקים באינסטגרם – האם מתאים לכולם?

בשנת 2012 אינסטגרם נמכרה לרשת החברתית 'פייסבוק' בסכום של מיליארד דולר. אותה אפליקציה שהתפרסמה בשל היכולות הנפלאות שלה לעיצוב ושיתוף תמונות, והפכה לפופולרית במיוחד אצל מותגים המעוניינים לבצע שיווק ברשתות חברתיות באמצעות קידום ממומן באינסטגרם וקבלת חשיפה מוגברת לקהל היעד שלו. קידום עסקים באינסטגרם הפך בזכות הרשתות החברתיות לשם דבר, וכולם, כולל כולם, רוצים להיות שם.

שיווק ברשתות חברתיות הכולל בתוכו גם קידום באינסטגרם הוא מהלך עסקי חשוב לכל עסק, בין אם עסקים המוכרים מוצרים ובין אם אלו המציעים שירות. לגבי השאלה כמה עולה פרסום באינסטגרם והאם בכלל פרסום באינסטגרם מתאים לכולם, כאן כבר נכנסת לתמונה חברה מקצועית ומומחית שתוכל לבצע אופטימיזציה למהלך השיווקי שלכם, ולהתאים אתכם אל השוק הדיגיטלי. את ההתאמה הזאת תוכלו לבצע באמצעות פילוח קהל יעד איכותי ומדויק והפנייה של קמפיינים ישירות אליו.

קידום עסקים באינסטגרם – ממה מתחילים?

כל שיווק ברשתות חברתיות שנלקח כצעד משמעותי בתהליך של קידום עסקים באינסטגרם מחוייב להתחיל בפתיחת חשבון עסקי ברשת החברתיות הרצויה. אם פתחתם בעבר פרופיל פרטי ויש לו כבר עוקבים תוכלו להפוך אותו לחשבון עסקי, ואם לא תרצו, פשוט פתחו חשבון עסקי דרכו תוכלו לבצע קידום ממומן באינסטגרם עם קמפיינים המותאמים לקהל היעד שלכם.

מהרגע שיש לכם חשבון עסקי, חשוב שתקפידו על תמונת פרופיל איכותית. אם יש לכם לוגו תנו לו עדיפות, קידום עסקים באינסטגרם באמצעות לוגו הוא קידום איכותי בעל מיתוג עסקי מקצועי. קידום ממומן באינסטגרם שיכלול בתוכו גם לוגו יביא לכם גם חשיפה למותג, וגם חשיפה לתוכן מעניין.

כמו כן, חשוב לכתוב את שם העסק באופן ברור על מנת שפרופיל החשבון יהיה מספיק ייחודי ובולט. יצירתיות היא חלק מרהיב מצעדים שיווקיים של קידום עסקים באינסטגרם וברשת בכלל. כאשר אתם מבצעים שיווק ברשתות חברתיות קחו בחשבון שבסופו של דבר פרסום באינסטגרם יגרום ללקוחות להכנס גם אל הפרופיל שלכם בפועל, חשוב שהפרופיל יראה מדוגם עסקית.

למה חשוב להשתמש בפרופיל עסקי?

מעבר לעובדה ששימוש בפרופיל עסקי מאפשר לכם לבצע שיווק באינסטגרם באמצעות קידום ממומן באינסטגרם דבר שלא מתאפשר דרך פרופיל אישי, ישנה גם מערכת בקאופיס המאפשר לכם לקבל סטטיסטיקות ופילוח עבור קהל היעד שלכם, ועבור הקהל שכבר אוהד ועוקב אחריכם בפועל.

חלק מהתהליך של ללמוד איך לפרסם באינסטגרם כולל בתוכו גם להבין קידום באינסטגרם דרך כמות החשיפות, הצפיות, מידת המעורבות של הקהל שלכם והאם פוסט זה או אחר מצליח יותר. חשוב שתזכרו, לא כל קידום ממומן יצליח רק כי הוא ממומן. צריך לשלב גרפיקה איכותית ואותנטית, טקסט שקולע בדיוק לטעם קהל היעד שלכם וכמובן, השירות ו/או המוצר שלכם הכלולים בתוך הקמפיינים. ולכן, מדובר בתהליך שדורש נסיונות וסבלנות רבה.

שניה לפני שאתם צוללים ובודקים כמה עולה פרסום באינסטגרם חשוב שתדעו שאתם נכנסים לזירת השיווק הכי חמה. זה אומר שיש לכם לא מעט מתחרים, וכדאי שתדעו כיצד לבדל את עצמכם מהם על מנת שתקבלו חשיפה לקהל הרלוונטי לכם באמצעות קידום באינסטגרם שהוא ממוקד ואיכותי.

3 סעיפים חשובים שעליכם לדעת עליהם

  • האם אפשר לבצע קידום באינסטגרם באופן עצמאי ללא חברה מקצועית?

כמובן שאפשר, אך כדאי להבין לפני כן איך לפרסם באינסטגרם על מנת שהפרסום יהיה איכותי. שיווק באינסטגרם לא נתמך רק בגרפיקה מתאימה או מילים טובות, אלא בהבנה מקצועית ואיכותית של נתוני הקמפיינים וההחלטה לגבי הקמפיינים הבאים בהתאם.

  • למה סטורי באינסטגרם חשוב כל כך?

קידום באינסטגרם לא חייב להיות קר ופורמלי כל כך. לא משנה כמה עולה פרסום באינסטגרם תמיד יש מקום ליצירתיות. סטורי מעניק המון אופציות ליצירתיות שגורמות לקהל היעד שלכם להיחשף אל המותג, להתעניין וליצור קשר. יצירתיות היא לגמרי שם המשחק.

  • מה זה האשטאג ולמה הוא מהותי?

כשאתם מבצעים שיווק באינסטגרם חשוב לצרף האשטאג לכל פוסט ופוסט. ההאשטאגים מאפשרים לכם לחשוף את הפוסטים שלכם מחוץ לפרופיל, ולהגביר חשיפה לעוקבים שגם לא עוקבים אחריכם. זהו כלל בסיסי שלומדים כאשר מדברים על איך לפרסם באינסטגרם באופן שיביא אתכם לחשיפה גם ללא קידום ממומן.

לסיכום, אינסטגרם הוא נכס דיגיטלי חשוב שמעניק לכם נוכחות מהותית ברשת באמצעות קידום ממומן באינסטגרם או קידום אורגני. כמו כן, ישנו פוטנציאל חשיפה לקהלי יעד ואפשרויות פרסום נרחבות. בחברת Facemarketing נדאג לנוכחות שלכם ברשת, נבצע שיווק באינסטגרם במקצועיות ונשמח להציע לכם תכנית המותאמת אישית למותג שלכם.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
דילוג לתוכן