קידום ממומן באינסטגרם

קידום ממומן באינסטגרם – כולם כבר שם

אנחנו יודעים שאתם יושבים לעיתים מול האינסטגרם, מעבירים את האצבע על המסך ומדפדפים. מולכם נגללות אינספור תמונות ופרסומות, והייתם רוצים שהמותג שלכם יקח חלק בחגיגה, ובצדק. הדרך להביא למודעות מותג היא דרך שיווק ברשתות חברתיות ובמקרה זה, קידום ממומן באינסטגרם שיגרום להקפצת המותג למעלה.

שיווק באינסטגרם הוא לא מורכב, זוהי מערכת פרסום ידידותית למשתמש. כך שכל בעל עסק פרטי קטן או גדול יוכל להרשות לעצמו לבצע פרסום ממומן באינסטגרם בקלות. יחד עם זאת, מומלץ להסתייע בחברה מקצועית המבינה בתחום של פרסום באינסטגרם ובעלת נסיון בתחום.

קידום ממומן באינסטגרם – למי זה מתאים?

אינסטגרם החלה בתור אפליקציה לשיתוף תמונות. עם הזמן הפכה לרשת החברתית הדומיננטית ביותר, כאשר נכון לנתונים משנת 2016, היו בה מעל 600 מליון משתמשים בחודש. מה שמביא לפעילות ענפה של פרסום באינסטגרם על ידי מותגים שונים המציעים שירות כלשהו, או מוצר כלשהו.

כאשר מדובר על קידום ממומן באינסטגרם חשוב לזכור כי יש לבצע כמה צעדים מאד חשובים לפני שמקליקים על כפתור הפאבליש, וזאת על מנת שהפעולות שאתם מבצעים, או שהחברה המקצועית ששכרתם מבצעת במסגרת קידום באינסטגרם לא תהיינה בעלות תקציב מבוזבז. שיווק באינסטגרם איכותי יהיה זה שיביא לכם לידים חמים שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות.

הפרסום הממומן מתאים כמעט לכל בעלי העסקים בין אם הם מעניקים שירות, ובין אם הם מוכרים מוצר. הטווח הרחב של סוגי העסקים המבצעים פרסום ממומן באינסטגרם מתפרש על אומנים, בעלי עסקים, שחקנים, שפים, ואפילו שירותי משרד ושירותים מקצועיים שונים אחרים. שיווק ברשתות חברתיות לא רק מביא אתכם לחשיפה משמעותית ברשת ולידים, אלא גם נותן לכם ערב במקום שכולם נמצאים בו בעשור האחרון.

קידום ממומן באינסטגרם – מאיפה מתחילים?

לפני שאנחנו מתחילים לבצע קידום באינסטגרם חשוב להקים פרופיל עסקי באינסטגרם ממנו נוכל לפרסם. רצוי שהפרופיל יהיה בעל גריד מסוים המתאים למוצר, או לשירות ויעביר את המסר והאווירה המיוחדים שקיים במותג שלכם. שיווק ברשתות חברתיות רצוי שיכלול בתוכו קריאטיביות מנצחת.

כשאתם יוצרים פרופיל עסקי באינסטגרם דאגו להעלאת תמונות אווירה מותאמות טקסט והאשטאגים. שיווק באינסטגרם ללא האשטאגים לא יהיה באמת איכותי.

תוכן איכותי תורם לכל המערך של קידום ממומן באינסטגרם כי הקידום הממומן אינו מספיק. נכון, פרסום ממומן באינסטגרם מביא לחשיפה גבוהה יותר לקהל יעד ייעודי, אך התוכן הייחודי מביא את העניין והצורך של הגולשים ליצור מעורבות של לייקים, תגובות ותיוגים.

לא כולם יודעים זאת, אך את רשת האינסטגרם קנתה פייסבוק, ובכך איפשרה שיווק באינסטגרם באופן הדומה לפייסבוק דרך מערכת פרסום ידידותית המאפשרת הגברת חשיפה, הגברת מכירות וכמות עוקבים גבוהה יותר. כך שלמעשה, קידום ממומן באינסטגרם הוא תהליך חיוני וחכם המאפשר לכם קידום באינסטגרם בדרך מקורית ואף יצירתית למקד את קהל היעד שלכם בהגדרות ספציפיות.

כל זאת כמובן יתאפשר לכם אך ורק לאחר שתקימו פרופיל עסקי באינסטגרם שדרכו תוכלו לפרסם, והוא גם יראה איכותי מספיק ומושך מספיק לקהל היעד שלכם.

מבחינת עלויות בפלטפורמה של פרסום באינסטגרם גילוי קהל היעד שלכם יתבצע בעלויות גמישות ונוחות. בכל מקרה, ישנה השקעה בתקציב שיווקי, אך הקמפיינים בפרסום דרך האינסטגרם בהחלט יהיו שווים את הזמן שתחסכו בפרסום אורגני דרך הרשת החברתית הנהדרת הזאת.

כעת, כל מה שעליכם לעשות הוא להתחבר אל המערכת דרכה מבצעים פרסום באינסטגרם עם הפרופיל העסקי המדהים שלכם, ולהתחיל את הדרך החדשה שלכם עם פרסום ממומן באינסטגרם שיביא אתכם לחשיפה גבוהה יותר.

4 עובדות שחשוב שתדעו על ניהול פרופיל עסקי באינסטגרם

  • האם קידום באינסטגרם מגביר משמעותית את החשיפה?

קידום באינסטגרם בפרט וגם שיווק ברשתות חברתיות בכלל, מגביר משמעותית את החשיפה ומאפשר פילוח קהל יעד פוטנציאלי באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק. בפרט באינסטגרם בה קהל היעד כבר לא רק צעירים ובני נוער.

  • איך להגדיל עוקבים באופן איכותי דרך פרסום באינסטגרם שאינו ממומן?

שילוב תמונות אותנטיות יחד עם טקסט מתאים וקליל בהחלט יגדיל עוקבים, חשוב שתזכרו לשלב גם פוסטים רציניים ועסקיים המשווקים את המותג שלכם או את המוצר שאתם מוכרים. חשוב שתקחו בחשבון שגם יצירת הקמפיינים הממומנים יגרמו להגדלת העוקבים, אך תוכן איכותי יגרום להם להישאר.

  • האם יצירת תמריץ לקמפיינים מסייע להשארת העוקבים?

תמריץ בזמן ביצוע קידום באינסטגרם הוא אמצעי טוב לגרום לעוקבים שלכם להרגיש שהם נכנסים למועדון אקסקלוסיבי המעניק הנחות משמעותיות להם בלבד. זאת גם דרך נהדרת לגרום לגולשים להפיץ את המותג הלאה, ולהביא לכם עוד לקוחות פוטנציאליים.

  • האם יש חוקים שצריך לדעת עליהם כשמבצעים קידום ממומן באינסטגרם או בפרסום פוסטים?

לכל קידום ממומן ישנם חוקים, בין אם מדובר על שיווק ברשתות חברתיות כמו בפייסבוק ובין אם מדובר על פרסום באינסטגרם עצמו. החוקים לרוב מתמקדים ברזולוציית התמונות, בגודל הטקסט על גבי התמונות, ובאיכות התוכן (שלא יהיה תוכן פוגעני, בוטה, וכו'). לכן כאשר אתם מבצעים קידום באינסטגרם מומלץ להתעדכן במדיניות הפרסום של הרשת היות והיא מתעדכנת ומתחדשת לעיתים.

חברת Facemarketing תשמח להעניק לכם שירות איכותי, אמין, ומקצועי שיאפשר לכם להתפנות לניהול מלא של המותג שלכם, בזמן שהקידום יהיה בידיים אמינות ומקצועיות עם מקסימום תוצאות אפשריות לרווחתכם.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
דילוג לתוכן