קידום אתרים בפייסבוק

קידום אתרים בפייסבוק – הלכה למעשה

שיווק ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הפך בשנים האחרונות ליעיל מאוד עבור קידום כל עסק ובניית קהל אוהדים גדול ומשמעותי לעסק. קידום אתרים בפייסבוק דורש ללא ספק הכרות משמעותית עם הרשת החברתית המדוברת ועם האופן שבו ניתן לבצע פרסום בפייסבוק בצורה היעילה ביותר. אם אתם מעוניינים להתחיל לשווק את העסק שלכם בפייסבוק, חשוב מאוד שתתחילו בלהכיר את החוקים של פייסבוק, את אופי קהל המשתמשים בפייסבוק ואת הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות הפייסבוק. חשוב שתדעו, קידום בפייסבוק רלוונטי ויעיל מאוד כיום כבור כל סוג של עסק ולא משנה אם מדובר בעסקים גדולים או קטנים, או עסקים המציעים שירותים או מוצרים מכל סוג.

קידום עמוד עסקי בפייסבוק

בכדי לבנות קהל אוהדים גדול ומשמעותי לעסק שלכם, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור דף עסקי בפייסבוק. יצירת דף עסקי בפייסבוק הוא דבר קל למדי וכל אחד יכול לעשות אותו כיום בצורה עצמאית. הדף חייב להכיל תמונת פרופיל אטרקטיבית וייחודית אשר מייצגת את העסק שלכם וכן, הוא צריך להכיל את כל המידע הרלוונטי אודות העסק, פרטי יצירת קשר עם העסק וכן, קישור ישיר לאתר של העסק. קידום אתרים בפייסבוק מתחיל מיצירת דף עסקי איכותי עבור העסק, בצורה הנכונה ובהתאם לחוקים של פייסבוק. לאחר שיוצרים את הדף יש צורך לדאוג לכמה שיותר עוקבים לדף. כל גולש שעושה לייק לדף העסקי שלכם הופך לעוקב של העסק.

כמו כן, כל גולש שעושה לייק לדף יראה בפיד שלו את כל מה שאתם מעלים בדף העסקי שלכם. בכדי לקדם את העסק שלכם באמצעות עמוד הפייסבוק שלכם, יש צורך להזין תכנים איכותיים באופן שוטף בדף. הגולשים צריכים להרגיש ששווה להם לעקוב אחר הדף שלכם. מעבר להזנת תכנים איכותיים בדף שלכם, עליכם לגרום לכמה שיותר גולשים להגיב לכם, לעשות לכם לייק או לשתף את התכנים שלכם. קידום אתרים בפייסבוק חייב להתבצע דרך כניסות מרובות לאתר שלכם דרך הקישור לאתר בדף ועל כן, עליכם לגרום לכמה שיותר גולשים להגיע לדף שלכם, לסמן לייק, להיכנס מהקישור שבו לאתר האינטרנט של העסק ועוד.

רימרקטינג בפייסבוק

אחת מהשיטות הטובות ביותר עבור קידום אתרים בפייסבוק וקידום עסקים באופן כללי באמצעות הפייסבוק גובלת בשימוש ברימרקטינג בפייסבוק. כלומר, כל גולש שיבחר להיכנס לאתר האינטרנט שלכם, יצבע על ידי קוד מיוחד שמוזן באתר. לאחר מכן, כאשר הגולש כבר לא יהיה באתר אלא יגלוש בפייסבוק, יופיעו לו בדף האישי שלו בפייסבוק פרסומות אודות מוצרים או שירותים שהוא ראה באתר שלכם. רימרקטינג בפייסבוק לא פעם יגרום ללקוח פוטנציאלי שכבר היה באתר שלכם, לחזור אליו שוב ולהשלים רכישה שרצה לרכוש.

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק מהווה את שיטה יעילה מאוד לצורך קידום אתרים בפייסבוק או קידום עסקים בפייסבוק. קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לפלח את הפרסומים של העסק לקהל יעד ספציפי בהתאם לפילטרים שונים כגון: גיל, מקום מגורים, מין, תחומי עניין ועוד. מדובר על שיטה אשר נחשבת ליעילה מאוד לטווח קצר ולא לטווח ארוך, אך היא יכולה לסייע לכם לקבל תוצאות מהירות מאוד בקידום האתר שלכם בגוגל, יצירת לידים חדשים ועוד. פרסום ממומן בפייסבוק מתבצע באמצעות קידום הפוסט שלכם על ידי תשלום סכום כלשהו שתבחרו לפייסבוק. כדאי מאוד לבצע פרסום ממומן בפייסבוק בצורה יעילה ומדויקת על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלכם.

קידום אורגני בפייסבוק

בכדי לקדם את הדף שלכם באופן אורגני, עליכם לדאוג להזין בו תוכן מדי פרק זמן כלשהו. התוכן צריך להיות איכותי וכן, להעניק מידע על העסק, מוצריו, שירותיו, מוצרים, ימי מכירות מיוחדים ועוד. הדבר החשוב ביותר שיש לדאוג לו הוא שיהיו לתוכן שאתם מעלים כמה שיותר שיתופים, לייקים ותגובות שכן, שיווק בפייסבוק מתבסס על חברתיות. ככל שהדף שלכם יזוהה כחברתי יותר על ידי אקטיביות  של משתמשים בו, כך הוא יהיה מקודם יותר. דבר נוסף שחשוב מאוד שתדעו שהוא שדף פייסבוק פעיל מאפשר לכלל הלקוחות שלכם להרגיש שהעסק נגיש לכל פנייה, בקשה או שאלה שלהם ועל כן, כדאי מאוד להיות זמינים לשאלות ובקשות של לקוחות ולענות להם בדף תוך פרק זמן קצר.

אז איך מתחילים קידום אתרים בפייסבוק?

קידום אתרים בפייסבוק וכן קידום עסקים בפייסבוק הוא דבר שחשוב לבצע בצורה הטובה ביותר ועל כן, בשלב הראשון חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה נכונה לצורך קידום ופרסום בפייסבוק. על אף שישנם עסקים שיודעים כיצד לעסוק בכל הנוגע לקידום האתר שלהם וקידום העסק שלהם באופן עצמאי, לא מעט עסקים אינם מבינים בזה מספיק או שאין להם מספיק זמן לעסוק בכל מה שצריך קידום איכותי בפייסבוק. לכן, כדאי מאוד שכל עסק שמעוניין לקדם את עצמו ואת האתר שלו באמצעות פייסבוק ואין לו מספיק ידע או זמן לעשות זאת, יבחר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום ושיווק עסקים ברשתות החברתיות לרבות פייסבוק.

 

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן