קידום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק – הלכה למעשה

כל בעל עסק מבין כי כיום בכדי לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר, עליו להיות נוכח באינטרנט. באינטרנט ניתן למצוא כיום מגוון פלטפורמות הרלוונטיות לצורך שיווק עסקים, כאשר אחת הפלטפורמות הטובות ביותר היא ללא ספק הרשתות החברתיות. הרשתות החברתיות מציעות שיווק בעל פוטנציאל משמעותי מאוד עבור כל עסק וזאת בשל העובדה שקהלי היעד של מרבית העסקים אם לא של כל העסקים כיום מצויים באינטרנט.

לכן, אם החלטתם ללכת על שיווק ברשתות חברתיות אין ספק שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלכם. הרשת החברתית הגדולה ביותר כיום היא הפייסבוק. ניתן למצוא מדי יום ביומו בפייסבוק לא מעט משתמשים פעילים אשר גולשים בפייסבוק שעות רבות, מבצעים פעולות שונות בפייסבוק כגון: שיתוף חברים, תגובות על פוסטים ועוד. קידום עסקים בפייסבוק הוא הדבר האידאלי כיום לכל עסק שמעוניין לקבל חשיפה רחבת טווח בקרב קהל היעד הפוטנציאלי שלו.

קידום עסקים בפייסבוק – למה זה כדאי

אם אתם תוהים מדוע דווקא קידום עסקים בפייסבוק, חשוב שתדעו שבין אם אתם רוצים ובין אם אינכם רוצים, הקהל של העסק שלכם נמצא בפייסבוק. על כן, כל עסק כיום צריך דף עסקי בפייסבוק. פרסום בפייסבוק רלוונטי עבור מטרות שונות כגון: בכדי להביא לקוחות חדשים לעסק, בכדי לחזק את התדמית של העסק, בכדי לפתח מודעות למותג שלכם וכן בכדי להעניק שירות ללקוחות שלכם על ידי הפייסבוק. הפייסבוק מתעדכנת באופן תמידי והיא מחזיקה בכמה ממאגרי המידע הגדולים והחזקים ביותר ברשת כיום כגון: אינסטגרם, וואטסאפ ועוד.

אין ספק כי קידום עסקים בפייסבוק הוא דבר בעל יתרונות רבים. בפייסבוק יש מעל 4 מיליון משתמשים פעילים מישראל. דף עסקי שמקודם בצורה הטובה ביותר בפייסבוק, לא פעם יופיע גם בגוגל בין תוצאות החיפוש הראשונות בעת חיפוש רלוונטי של גולש. יצירת דף עסקי עבור העסק שלכם זה דבר שיוצר לכם נוכחות לעסק שלכם בפייסבוק וכך בעצם מעניק ללקוחות שלכם את ההרגשה שהעסק נגיש עבורם לכל שאלה או פנייה.

הדף של העסק שלכם יכול להיחשף לאלפי אנשים בזכות התוכן שלו וכן בזכות שיתופים של הגולשים. כמו כן, מחיר שיווק בפייסבוק נמוך ביחס לשאר שטחי הפרסום במדיה הדיגיטלית. כיום ניתן לבחור גם קידום ממומן בפייסבוק אשר מאפשר לבצע טרגוט איכותי של קהל היעד של העסק וכן, ניתן לבצע רימרקטינג בפייסבוק ולהציע לגולשים שביקרו באתר האינטרנט שלכם מוצרים או שירותים של העסק כאשר הם גולשים בפייסבוק.

כיצד מקדמים עסקים בפייסבוק?

קידום עסקים בפייסבוק יכול להתבצע בשיטה האורגנית או בשיטה הממומנת. הדבר הבסיסי והחשוב ביותר שעליכם לעשות עבור קידום העסק שלכם בפייסבוק הוא קודם כל לפתוח דף עסקי לעסק שלכם. הדף צריך להכיל תמונת פרופיל אטרקטיבית אשר מייצגת את העסק שלכם וכן, את כל הפרטים הרלוונטיים אודות יצירת קשר עם העסק שלכם לרבות קישור לאתר האינטרנט שלכם. לאחר שפותחים את הדף, בכדי לקדם אותו באופן אורגני יש צורך להעלות בו באופן שוטף תוכן איכותי. חשוב מאוד לדאוג שהתוכן שאתם מעלים לדף יהיה בעל שיתופים רבים, שגולשים רבים יגיבו עליו ועוד. מכיוון שהפייסבוק עובדת על החברתיות, ככל שהדף שלכם יזוהה כחברתי יותר על ידי כמות הפעולות שמבצעים גולשים שונים בדף, כך הוא יהיה מקודם יותר.

פרסום ממומן בפייסבוק מהווה שיטה נוספת לקדם את העסק שלכם. במסגרת שיטה זאת פייסבוק מציעה לקדם באופן ממומן פוסטים שאתם מעלים בדף העסקי שלכם. הקידום של הפוסטים יתבצע בצורה מדויקת בהתאם להגדרות שאתם תגדירו לגבי קהל היעד של הפוסט. ניתן להגדיר קהל יעד בפייסבוק בהתאם לגיל, מין, אזור מגורים, תחביבים, תחומי עניין ועוד.

מעבר לכך, ניתן לקדם עסקים בפייסבוק באמצעות רימרקטינג. כאשר גולשים נכנסים לאתר שלכם הם נצבעים כלקוחות פוטנציאלים של העסק שלכם, שכדאי להציע להם גם לאחר שעזבו את האתר מוצרים או שירותים של העסק. פייסבוק מאפשרת להציע לגולשים שהיו באתר שלכם באמצעות רימרקטינג מוצרים או שירותים של העסק, בין אם התעניינו בהם בפועל ובין אם לא התעייננו בהם.

קידום אתרים בפייסבוק- איך זה אפשרי?

קידום עסקים בפייסבוק יכול גם לקדם את האתר העסקי שלכם. אם אתם תוהים כיצד קידום עסקים בפייסבוק יכול לקדם את האתר שלכם, הרי שמדובר על דרך מאוד פשוטה ויעילה לעשות זאת, כאשר אתם מציגים קישור זמין בדף הפייסבוק שלכם לאתר העסקי שלכם. כל לקוח שיתעניין בדף שלכם, ירצה בוודאי להתרשם גם מהאתר שלכם וילחץ על הקישור שמוביל לאתר שלכם. ככל שיותר גולשים יגיעו לאתר שלכם, כך התנועה באתר שלכם תהיה משמעותית יותר. אחד הגורמים שבגינם גוגל מדרג אתר גבוה הוא התנועה שיש באתר ולכן, אין ספק שבאמצעות קידום עסקים בפייסבוק ניתן לקדם גם את האתר של העסק בגוגל.

כשמתנהלים עם שיווק בפייסבוק יש כיום ערך וחשיבות רבה. לכן, אם אינכם יודעים כיצד לשווק ולקדם את העסק שלכם בפייסבוק בצורה הטובה ביותר, כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיסייעו לכם.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן