קידום עסקים ברשתות חברתיות- מה הקשר?

קידום עסקים ברשתות חברתיות מתבצע על ידי האלגוריתם של מנועי החיפוש. מדובר באלגוריתם אשר משתנה ומתאים את עצמו בהתאם לתנאי הסביבה. האלגוריתם יודע לקרוא את האינטרנט היטב ואת כל מה שדומיננטי בו ולהכניס מה שחזק באינטרנט כקריטריון לקידום אתר כזה או אחר בתוצאות החיפוש.

מכיוון שהרשתות החברתיות תופסות כיום מקום משמעותי מאוד בעולם התוכן, הרי שהאלגוריתם של מנועי החיפוש ייקח אותן בחשבון כאשר הוא מבצע תהליך חיפוש אחר אתרים שכדאי לקדם לתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש.

האם לרשתות החברתיות יש השפעה על קידום עסקים ברשתות חברתיות?

ישנם לא מעט גולשים אשר מקדישים זמן רב לרשתות החברתיות השונות. ידוע שהרשתות החברתיות משפיעות על חייו של כל אדם, אולם, יתכן מאוד שלרשתות החברתיות יש גם השפעה על קידום אתרים. שיווק ברשתות החברתיות, הוא דבר חשוב כשלעצמו עבור כל עסק.

אולם, מעבר לשיווק העסק עצמו ברשתות החברתיות, ישנה אפשרות סבירה שהרשת החברתית יכולה להשפיע על האלגוריתם של מנועי החיפוש בכלל ושל גוגל בפרט. על אף שהאלגוריתם של גוגל איננו גלוי ולא ניתן לדעת באופן וודאי עד כמה מושפע הדירוג של אתה כזה או אחר, כתוצאה מנוכחות חזקה שלו ברשת החברתית, הרי שישנם מחקרים המעידים כי לרשתות חברתיות ישנה השפעה כל דירוג באתרים בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים.

השפעה עקיפה של הרשתות החברתיות על קידום אתרים

לא מעט אנשי מקצוע העוסקים בתחום קידום אתרים, טוענים שישנה השפעה עקיפה של הרשתות החברתיות על קידום אתרים. כך למשל, שיווק ברשת חברתית, אשר מתבצע בצורה יעילה, גורם לנוכחות בולטת של העסק ברשתות החברתיות, דבר אשר תורם עבור מיתוג עסקי איכותי יותר. לא מעט גולשים יגיעו בעצם לאתר האינטרנט שלכם, לאחר שהם כבר הכירו את העסק ברשתות החברתיות השונות.

כאשר גולשים מגיעים לאתר עסקי של עסק אשר הם מכירים מראש ולא באופן אקראי, הרי שהדבר משפיע על שיעורי הנטישה וגורם להם להיות נמוכים. כאשר גולשים נשארים יותר זמן באתר וכאשר שיעורי הנטישה של האתר נמוכים, הרי שהדירוג שלו טוב יותר במנוע החיפוש של גוגל. כלומר: ישנה השפעה עקיפה של שיווק ברשתות החברתיות על קידום האתר. בנוסף לכך, האפשרות להגיב ולהמליץ באמצעות רשתות חברתיות, משפרת את הנראות של העסק ברשת.

כיצד לשפר קידום עסקים ברשתות חברתיות

לקידום עסקים ברשתות חברתיות יש חשיבות כשלעצמו בקידום עסקי וכפי שצוין לעיל הן גם משפיעות באופן עקיף על קידום האתר העסקי, הרי שיש צורך לדאוג לנוכחות עסקית טובה ברשתות החברתיות. על מנת ליצור נוכחות עסקית טובה בפייסבוק, באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת, עליך להקפיד על מספר דברים:

  1. הוסיפו תוכן בעל ערך מוסף ממשי, אשר יגרום לגולשים שפוגשים בו לרצות לשתף אותו, להגיב או להביע כלפיו הערכה באמצעות סימון לייק. התוכן חייב להיות נוח לקריאה מחד ומאידך, איכותי מאוד.
  2. יש לדאוג שתמיד תהיה אפשרות שיתוף של תכנים אשר אתם מעלים ברשת
  3. ליצור נוכחות עסקית ענפה הן באמצעות קידום בפייסבוק, הן באמצעות פרסום באינטסגרם והן באמצעות קידום, שיווק ופרסום איכותיים בכל רשת חברתית דומיננטית

מכיוון שלנוכחות ברשתות החברתיות יש ערך וחשיבות רבה הן עבור קידום האתר העסקי והן עבור פרסום העסק וחשיפתו לקהל לקוחות גדול ומשמעותי, כדאי מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך קידום ושיווק ברשתות החברתיות. אנשי מקצוע הנבחרים בקפידה לצורך מימוש מטרות אלה, יסייעו לכם לממש את הפוטנציאל השיווקי הרלוונטי לצורך פרסום העסק שלכם וחשיפתו

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

שיווק במדיה חברתית
המגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית

פוסט זה בבלוג דן במגמות העתידיות בשיווק במדיה חברתית, בוחן כיצד טכנולוגיות מתפתחות, התנהגויות צרכנים והתאמות בתעשייה מעצבות את הנוף. הוא מתעמק בהיבטים המשמעותיים כמו שיווק מותאם אישית, מסחר חברתי,

קרא עוד »
דילוג לתוכן