פרסום בפייסבוק למתחילים

פרסום בפייסבוק למתחילים ולמתקדמים

פייסבוק מהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. מיליארד גולשים מכל רחבי העולם גולשים בפייסבוק מדי יום ביומו. גם בישראל ניתן למצוא כמות גולשים גדולה מאוד בפייסבוק בכל יום. כל הנתונים הנ"ל אודות פייסבוק, הופכים את הפייסבוק לפלטפורמה טובה מאוד עבור שיווק ופרסום עסקים.

כל עסק אשר מעוניין לפרסם את עצמו בהיקף רחב מאוד באמצעות האינטרנט, חייב בין היתר להשתמש בפייסבוק. שיווק ברשתות חברתיות בכלל ושיווק בפייסבוק בפרט, נצרכים מאוד בעידן הדיגיטלי המודרני שאנו חיים בו, עבור כל עסק. אם אינכם יודעים כיצד להתחיל לפרסם בפייסבוק, כדאי שתקראו הכל על פרסום בפייסבוק למתחילים.

פרסום בפייסבוק למתחילים – מה חשוב לדעת?

כאמור, מדריך פרסום בפייסבוק למתחילים רלוונטי מאוד עבור כל עסק או נותן שירות, המעוניינים להתחיל לשווק את עצמם באמצעות פייסבוק. פרסום בפייסבוק איננו דבר מורכב מדי וכל אדם יכול לבצע אותו. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים שהשיווק והפרסום באמצעות הפייסבוק יתבצע בצורה מדויקת ומקצועית, כדאי לבחור באנשי מקצוע העוסקים בתחום באופן הטוב ביותר.

בשלב הראשון – פתיחת דף עסקי בפייסבוק

פרסום בפייסבוק למתחילים מתחיל ראשית כל בפתיחת דף עסקי בפייסבוק. ברישום לדף העסקי תקבלו מספר אפשרויות לגבי סוג העסק שלכם. אם העסק שלכם שייך לכה אפשרויות לא כדאי לסמן כמה אפשרויות, אלא לבחור את האפשרות הקרובה לעסק שלכם ביותר וזאת בכדי להתאים אותו בצורה האידאלית לקהל הלקוחות.

בשלב השני, עליכם לבחור תמונת פרופיל ותמונת באנר לדף העסקי שלכם בפייסבוק. על מנת ליצור רושם ויזואלי טוב, חשוב מאוד לבחור בתמונה איכותית, ייחודית ומושכת את העין, התואמת לסוג העסק ומהותו. לא פעם כדאי פשוט להשתמש בלוגו של העסק.

לאחר שפתחתם את הדף העסקי שלכם, זה הזמן שלכם להבין כי תוכלו לקדם את הדף שלכם באמצעות קידום ממומן בפייסבוק או קידום אורגני בפייסבוק. שיטת יאלי הממומן תאפשר לכם לקדם פוסטים שאתם מעלים, בהתאם לקבל יעד אותו תבחרו בצורה מדויקת. לפייסבוק יש כלים הרלוונטיים לצורך פילוח קהל יעד וככל שמדייקים בפילוח, כך הפוסטים הממומנים יופיעו לקהל היעד המדויק של העסק. כמו כן, ניתן כיום ליצור מודעות ממומנות בפייסבוק, אשר בהתאם לפילוח נכון ניתן להציג אותם לקהל היעד הפוטנציאלי של העסק.

קידום אורגני מתבסס על העלאת תכנים מדויקים ואיכותיים לדף שלכם, על שיתופיות, על תיוגים ועוד. ראשית כל, עליכם לספר על העסק שלכם בתמציתיות ותכליתיות בדף הפייסבוק. שנית, עליכם להעלות מדי יום ביום תכנים איכותיים כגון: סרטוני וידיאו מיוחדים, תוכן איכותי, תמונות מרשימות ועוד. המטרה היא להפוך את הדף שלכם לכמה שיותר נגיש, להציע מידע בצורה אותנטית וקרובה לעולמם של הלקוחות שלכם, ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלכם באמצעות דף הפייסבוק ולהשתמש בתיוגים אשר יאפשרו לכל חבריו של המתויג לראות את הפוסט שהוא תויג בו. שיטת קידום אורגני בפייסבוק דורשת השקעה מתמשכת, אך לא פעם היא מסבה תוצאות איכותיות.

בשלב הבא עליכם לבנות מאגר עוקבים. כדאי לפנות לרשימת התפוצה שלכם במייל, לחברים, מכרים ובני משפחה על מנת שיסמנו לייק בעמוד העסקי שלכם. המטרה שלכם היא ליצור קהל כמה שיותר גדול לעמוד שלכם.

שלב נוסף שמהווה חלק חשוב בתהליך פרסום בפייסבוק למתחילים הוא שלב האופטימיזציה לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם. עליכם לבחון באופן תמידי את הפעולות השונות שאתם מבצעים בעמוד ואת ההשפעה שלהם על קהל הלקוחות שלכם. בהתאם לביצוע הפעולות וההשפעה שלהן יש לבצע שינויים שונים בעמוד העסקי ועוד. חשוב מאוד להפוך את הדף לדף שמניע לפעולה באמצעות לחצן מיוחד.

דבר נוסף שכדאי לכם לדעת אם אתם מחפשים טיפים עבור פרסום בפייסבוק למתחילים הוא: הפייסבוק הוא רשת חברתית ועל כן, בכדי לבנות קהילה מתאימה עליכם להציג בדף שלכם דפים אחרים הרלוונטיים לעסק. כך לדוגמא: אם יש לכם חנות הממוקמת בקניון כלשהו, תוכלו להציג בדף שלכם חנויות אחרות באותו הקניון המצויות באזור של החנות שלכם. אם יש לכם עסק וירטואלי כלשהו, תוכלו להציג חברות אחרות בענף זה אשר מציעות שירותים משלימים לעסק שלכם ולא שירותים מתחרים.

פרסום מוצלח בפייסבוק למתחילים

בכדי לבחון את יעילות הפרסום שלכם בפייסבוק, כדאי מאוד שתבצעו בדיקה לביצועי הפייסבוק שלכם על ידי כלים שפייסבוק מציע. בהתאם לכלים הללו תוכלו לבדוק כמה עוקבים נוספו לכם בעקבות כל פוסט, כמה שיתופים נעשו לכל פוסט ועוד. הנתונים המדויקים אודות כל פוסט יאפשרו לכם להבין לאיזה סוגי פוסטים היה מעורבות גבוהה יותר, תגובות רבות יותר ובגינן נוספו לכם יותר עוקבים ובהתאם לכך, תתאימו את הפוסטים המדויקים לכם.

פרסום בפייסבוק למתחילים חייב להתבצע בצורה מוצלחת ואיכותית על מנת שהוא יענה על ייעודו ומטרותיו. לכן, אם אתם מעוניינים לקדם את דף הפייסבוק שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום ופרסום עסקים באמצעות הפייסבוק. אנשי מקצוע מעין אלה יסייעו לכם לפרסם את העסק שלכם באופן האידאלי באמצעות עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

FaceMarketing מהווים את הבחירה הטובה ביותר עבור כל עסק המעוניין לפרסם את עצמו באמצעות הפייסבוק בצורה הטובה ביותר.

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן