פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם וברשתות

האינסטגרם היא רשת חברתית שהוקמה בשנת 2010. האינסטגרם הוקמה על ידי מפתחים ללא ניסיון שיווקי שמטרתם הייתה ליצור רשת חברתית הרלוונטית לצורך שיתוף תמונות בין אנשים. באופן מהיר למדי, מפורסמים החלו להשתמש ברשת האינסטגרם וכיום היא ידועה כרשת חברתית פופולארית מאוד וזאת בשל הקלות שבה ניתן לשתף בה תמונות עם פילטרים או ללא פילטרים.

פייסבוק רכשה בשנת 2012 את אינסטגרם בסכום משמעותי מאוד וביצעו בה שינויים שונים בכדי להעצים את הנוחות של משתמשי האינסטגרם וכן בכדי להפוך אותה לרשת חברתית בעלת פוטנציאל פרסומי רציני. שיווק ברשתות חברתיות לעסקים חייב לכלול ביו היתר גם פרסום באינסטגרם, כאשר אחת משיטות הפרסום שלא מעט עסקים או נותני שירות בוחרים בה כיום היא שיטת פרסום ממומן באינסטגרם.

פרסום ממומן באינסטגרם – מה צריך לדעת?

פרסום באינסטגרם מאפשר ללא מעט משווקים ובעלי עסקים לשווק בצורה אותנטית ללקוחות שלהם. לא פעם הלקוחות המצויים באינסטגרם אינם מרגישים כי העסק מוכר להם. הקהל המצוי באינסטגרם נע בין גילאי 18 ל32 ולכן, פרסום באינסטגרם רלוונטי בעיקר לעסקים אשר קהל היעד שלהם צעיר

פרסום באינסטגרם יכול להתבצע בשתי שיטות: קידום אורגני באינסטגרם או פרסום ממומן באינסטגרם. חשוב מאוד לדעת שבכדי לקדם באינסטגרם יש צורך להעלות לפחות פוסט אחד. לאחר שמעלים את הפוסט, האינסטגרם מציעה אפשרות לקידום הפוסט. לאחר שלוחצים על כפתור הקידום ניתן לבחור את האפשרויות הרלוונטיות.

אחת השאלות שהאינסטגרם ישאל היא: מהי מטרת הקמפיין? ניהול קמפיין באינסטגרם בתהליך פרסום ממומן באינסטגרם חייב להיות בעל מטרה ממוקדת. לקמפיין יכולות להיות מטרות שונות כגון: להפנות את הגולשים המגיעים לקמפיין לפרופיל האינסטגרם של המשווק. מדובר על אופציה יעילה מאוד כאשר המשווק מעוניין לפתח מערכת יחסים לטווח הארוך עם הלקוחות שלו, לגרום לו לעקוב אחריו, להתעניין במותג שלו ועוד.

המטרה השנייה שניתן לבחור בה במסגרת קמפיין ממומן באינסטגרם היא: להפנות את הגולשים לאתר האינטרנט של המשווק או העסק. מדובר על מטרה הרלוונטית לכל מפרסם המעוניין שיגיעו כמה שיותר גולשים לאתר שלו, בייחוד כאשר מדובר על אתר מכירתי. המטרה השלישית היא להפנות את הגולשים לשלוח למפרסם הודעה פרטית. מדובר על מטרה יעילה מאוד כאשר המפרסם מציע שירות מסוים ובכדי לקבל אותו או לברר אודותיו, יש צורך ליצור קשר ישיר עם נותן השירות.

לאחר שבוחרים את מטרת הקמפיין שלכם במסגרת פרסום ממומן באינסטגרם עליכם לעבור לשלב הבא. בשלב זה עליכם לבחור את קהלי היעד שלכם , כאשר אינסטגרם מציעה 2 אפשרויות: קהל אוטומטי, אשר בעצם אומר שהאינסטגרם תחשוף את המודעה על דעת עצמה לקהל היעד הרלוונטי מבחינתה בהתאם לסוג המודעה, תוכן המודעה ועוד והאפשרות השנייה המוצעת היא פשוט לבנות את קהל היעד באופן עצמאי.

ההמלצה היא לבחור באופציה השנייה שכן, כאשר בוחרים פרסום ממומן באינסטגרם, משקיעים על כך כסף ויש להבטיח כי ההשקעה תענה על מטרותיה ולכן, כדאי לבחור את קהל היעד המדויק לכם. את קהל היעד ניתן לבחור בהתאם למין, גיל קהל היעד הרלוונטי מבחינתכם, האזור הדמוגרפי שבו מתגורר קהל היעד שלכם ועוד.

כמה עולה פרסום באינסטגרם?

אז בכדי לדעת כמה עולה פרסום באינסטגרם נצטרך להבין כי עלות פרסום ממומן באינסטגרם איננה קבועה והיא תקבע בהתאם לבחירת התקציב אשר המפרסם יבחר להשקיע בקמפיין שלו. את התקציב עבור פרסום ממומן באינסטגרם כדאי לסדר לפי כמות ההשקעה הכספית היומית הרלוונטית מבחינתכם וכן, כמות הימים שאתם מעוניינים להריץ בהם את הקמפיין. חשוב לדעת שניתן לשנות את הנתונים השונים הנוגעים לכמות הימים  שבו יופיע הקמפיין וכן את סכום ההשקעה היומי בכל שלב ועל כן, התקציב אשר מושקע בפרסום ממומן יכול להשתנות בכל עת.

רצוי שלא להשקיע סכום כספי גבוה מדי מיד בהתחלה על קמפיין ממומן באינסטגרם וזאת בכדי שתבחנו את הצלחתו של הקמפיין בהתאם להגדרות השונות שהגדרתם עבורו וכן, בכדי שתוכלו לשנות את מטרות הקמפיין או את קהלי היעד בהתאם לתוצאות.

לאחר שתבצעו את כלל הפעולות הנדרשות עבור הקמפיין שלכם, האינסטגרם יאפשר לכם להציץ על הקמפיין שלכם, יבצע עבורכם סיכום של הסכום הרלוונטי שעליכם לשלם על הקמפיין ויבצע הערכה אודות סיכויי ההצלחה של הקמפיין שלכם.

כיצד מפרסמים באינסטגרם בצורה הטובה ביותר?

יצירת פרופיל עסקי באינסטגרם לצורך פרסום באינסטגרם ופרסום באמצעות פלטפורמה זאת הם לא תמיד פשוטים. בכדי להשתמש באינסטגרם בצורה הטובה והיעילה ביותר לצורך פרסום, כדאי מאוד לבחור באנשי מקצוע אשר מכירים היטב את הפלטפורמה המדוברת ואת נושא שיווק ברשתות חברתיות בכלל. אנשי מקצוע מעין אלה יסייע לכם לפרסם באינסטגרם באופן ממומן או שלא ממומן בצורה הטובה ביותר, אשר תענה על המטרות שלכם.

בכדי לדעת שמדובר על אנשי מקצוע שכדאי לבחור בהם, הקפידו לבדוק איזה אנשי מקצוע ידועים כמומלצים בתחום השיווק ברשתות החברתיות לרבות פרסום באינסטגרם וכן, עם מי הם עובדים וכיצד הם מקדמים באמצעות האינסטגרם. חשוב לוודא כי ישנם תוצאות בשטח לפרסום אשר הם מבצעים באמצעות האינסטגרם.

FaceMarketing המומחים בתחום שיווק ברשתות חברתיות לרבות פרסום ממומן באינסטגרם, יסייע לכם לנצל את התקציב שלכם עבור פרסום באינטסגרם באופן הטוב ביותר.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
שיווק עסק באינסטגרם
שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות

קרא עוד »
error: Alert: Content is protected !!
דילוג לתוכן