שיווק עסק באינסטגרם

שיווק עסק באינסטגרם – אתם בדיוק במקום הנכון

לא תופתעו לדעת שהרשת החברתית אינסטגרם הפכה להיות הרשת הכי חמה, עם כמיליארד משתמשים חודשיים. אינסטגרם מאד קרובה לעקוף את כל הרשתות החברתיות ברמת השימוש היומיומי של גולשים הנכנסים אליה ודואגים לכך שבאופן טבעי ביותר שיווק עסק באינסטגרם ישתלם.

שיווק ברשתות חברתיות הוא לא דבר חדש, ובשנים האחרונות קידום עסקים באינסטגרם הפך להיות הדבר הכי חם עבור מותגים. כמעט כל העסקים נמצאים ברשתות החברתיות, רובן גם מבצעות קידום ממומן באינסטגרם פרט לפרסום או קידום באינסטגרם באופן אורגני. שיווק באינסטגרם הוא מהלך ידידותי ונוח היות ומערכת הפרסום מאד נוחה ומדויקת לפילוח לצורך לידים חמים.

שיווק עסק באינסטגרם – למה אתם רוצים כל כך להיות שם?

רגע לפני שנצלול לנושא של פרסום באינסטגרם למי שלא יודע, הרשת החברתית הוקמה בשנת 2010 כאפליקציה לשיתוף ועיצוב תמונות. לאחר כשנתיים, האפליקציה חגגה כ-10 מליון משתמשים. לאחר מכן פייסבוק רכשה את הרשת החברתית ובכך הביאה לצעד של קידום ממומן באינסטגרם דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק עצמה.

 חשוב לציין שכל צעד שקשור אל שיווק ברשתות חברתיות הפך להיות עולם ומלואו. ישנן מליון אופציות עבור קידום עסקים באינסטגרם ובכלל, שיווק עסק באינסטגרם כיום הפך להיות דבר שלא קשה להשיג. אתם יכולים לנסות כמובן ללמוד לעשות זאת לבד, אבל מומלץ לעשות את זה עם חברה מקצועית המתמחה בתחום של קידום באינסטגרם ושיווק.

אפשר לגמרי להבין למה אתם רוצים לעשות קידום ממומן באינסטגרם היות וכיום מעל 70 אחוזים מהגולשים מחפשים מותגים באינסטגרם, מה שהופך את הנושא של קידום עסקים באינסטגרם לרווחי ומשתלם. פרסום באינסטגרם שינה את כל עולם השיווק.

שיווק עסק באינסטגרם – איך תגיעו לקהל היעד המתאים לכם?

מהרגע שפייסבוק רכשו את אינסטגרם הם הפכו את כל הנושא של שיווק ברשתות חברתיות ליותר פשוט. כך שכשאתם באים לבצע פרסום באינסטגרם תוכלו לעשות זאת בקלות טכנולוגית.

היתרון האדיר באינסטגרם הוא שהמותג שלכם יכול לקבל חשיפה כמעט לכל סוג של קהל יעד, או כל סוגי הגילאים. פרסום באינסטגרם שנעשה באופן נכון ומקצועי יכול להביא אתכם לחשיפה משמעותית של קהל יעד שנהנה מפוסטים, סטוריז ולייקים.

החברה המקצועית ששכרתם לצורך שיווק באינסטגרם תדע לבצע פילוח קהל מדויק בהתאם ללמידה מדויקת של המוצר שאתם מוכרים, או השירות שאתם מציעים. הפילוח נעשה על פי גילאים, סוגי אוכלוסיה, מיקום, תחומי עניין ואפילו סוג החיפוש ברשתות חברתיות אחרות, או גוגל.

לדוגמא, אם אישה חוגגת יום הולדת שנה לביתה הבכורה, היא בטווח הגילאים עשרים פלוס, מתגוררת בתל אביב, תחומי העניין שלה הם אופנה, ביגוד לתינוקות, חברה בקהילות אמהות ושאר קבוצות הקשורות לכך, והיא גם מחפשת על הנושאים הללו בגוגל והשירות שאתם מציעים הוא עוגות לימי הולדת, הפרסום שלכם יגיע ישירות אליה על פי פילוח מתאים בבק אופיס של קמפיין האינסטגרם שלכם, בהתאם לכללים של קידום ממומן באינסטגרם שביצעתם.

איך להפוך את הקידום הממומן למעניין מספיק?

זה די ברור שקידום ממומן זה לא מספיק. כאשר אתם מבצעים מהלך של שיווק עסק באינסטגרם צריך יותר מכסף לקמפיינים. קריאייטיביות היא המפתח, זה אומר שהפוסטים שלכם, המודעות שלכם ולמעשה כל הגריד של דף האינסטגרם שלכם חייב להיות מעוצב באופן שיתפוס את העין, והתוכן, הטקסט צריך להיות מתאים, עם מחקר האשטאגים מדויק. פרסום ללא האשטאגים, בין אם ממומן ובין אם לא, יהיה פחות אפקטיבי.

3 תשובות לשאלות הכי חשובות לגבי שיווק עסק באינסטגרם

  • האם אפשר לבצע קידום ממומן ללא איפיון העסק?

שיווק באינסטגרם שיהיה אפקטיבי, ייעשה רק לאחר איפיון העסק. בתוך האיפיון ניתן יהיה להבין מי קהל היעד, מה המוצר הנמכר ומה השירות שמוצע. את האפיון אפשר לעשות על ידי בדיקת המתחרים בין אם בארץ ובין אם ברחבי העולם. חשוב לזכור שמקוריות ויצירתיות הם מה שמבדלים אתכם מהמתחרים שלכם. קידום ממומן באינסטגרם שיהיה אותנטי, לא רק יהפוך אתכם לאמינים יותר, אלא גם יהיה אפקטיבי יותר.

  • איך להתאים את הפרסום לקהל היעד שלכם?

קידום באינסטגרם הוא לא בלחיצת כפתור, כן צריכה להיות אסטרטגיה מאחוריו. פילוח קהל היעד הוא לא תמיד פשוט לפיצוח. חלק משמעותי מאסטרטגיה נכונה לשיווק הוא התאמה של סרטון, או תמונה המתאימים באופן מושלם לטקסט ולהאשטאגים, עם הנעה מתאימה לפעולה. הנעה לפעולה היא בסיס לפעולות שיווק ברשתות חברתיות בהנחה שהיא כמובן מותאמת ויצירתית. חשוב לזכור לכוון את החשיפה של קהל היעד ולהביא אותו לכך שהפרסום יביא לידים חמים, כראוי לפעולה של קידום עסקים באינסטגרם באופן מקצועי.

  • למה חשוב לבצע קידום באינסטגרם דרך חברה מקצועית?

למרות שאנחנו יודעים שיש לרוב האנשים חוש טכנולוגי נפלא, וקליטה מאד מהותית בכל מה שקשור לנושא של שיווק ברשתות חברתיות, עדיין חשוב לדעת שפעולה כמו קידום עסקים באינסטגרם ובכלל, שיווק עסק באינסטגרם מומלץ לבצע דרך חברת קידום מקצועית בעלת וותק, נסיון והתמחות בכל הקשור לנושאים הנלווים לכך.

חברת Facemarketing תשמח ללוות אתכם מהרגע הראשון שאתם מחליטים לבצע שיווק ברשתות חברתיות עבור המותג שלכם, או עבור השירות שאתם מציעים כדי שאתם תוכלו ליהנות מהלידים החמים ולנהל אותם, בזמן שהשיווק יהיה בידיים הכי מקצועיות שיש

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – הדרך הבטוחה לשיווק איכותי  קידום אורגני מאז ומתמיד נחשב לקידום איכותי ששומר תוצאות לאורך זמן, והוא מומלץ לבעלי מותג ולבעלי עסקים על מנת למצב את נוכחותם

קרא עוד »
אינסטגרם עסקי
אינסטגרם עסקי

אינסטגרם עסקי – בואו נתקדם  כמעט ולא נצליח למצוא כיום עסק שלא שמע על אינסטגרם או לא מכיר אותו באופן פעיל. אך לא כולם מרגישים בנוח לצלול אל תוך הרשת

קרא עוד »
איך להצליח באינסטגרם
איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם – רשת חברתית לכולם  אחת השאלות הגדולות של כל מי שעוסק ברשתות החברתיות, ניהול מותג, או ניהול שיווק הוא איך להצליח באינסטגרם ולבלוט מעל כולם. בין אם

קרא עוד »
פרסום מוצרים באינסטגרם
פרסום מוצרים באינסטגרם

פרסום מוצרים באינסטגרם – שופינג מעולם אחר  אם אתם, או העסק שלכם עדיין לא נמצאים בתוך האינסטגרם, רוב הסיכויים שאתם פשוט לא מעודכנים שזוהי הרשת החברתית מהמצליחות בעולם. לא בכדי

קרא עוד »
קידום עסקים באינסטגרם
קידום עסקים באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם – כי מגיע לכם להיחשף אינסטגרם או כל רשת חברתית אחרת לא המציאו את עולם השיווק ואת התנ"ך ללימוד שיווק ברשתות חברתיות אבל הן בהחלט שדרגו אותו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן