קידום בפייסבוק – אורגני, ממומן או גם וגם?

איזה קידום? קידום בפייסבוק? אורגני? ממומן או גם וגם?

היום כבר כולם יודעים שללא קידום בפייסבוק ושיווק ברשתות חברתיות – קשה מאוד להרים בית עסק או מותג לאוויר וליצור לו קבוצת עוקבים ולקוחות נאמנים. אך מה היא הדרך הנכונה ביותר להשיג את המטרות האלה? גם זמן נדרש על מנת להצמיח קהילה פעילה ודינמית? ומה ההבדל בין קידום ממומן בפייסבוק שקולע למטרה לבין זה שמחטיא אותה? הקידום ברשת החברתית הפופולרית ביותר בישראל זהו חלק חשוב ומשמעותי ביותר בעבודתו של מנהל רשתות חברתיות, ולכן כדאי לדעת את התשובות לשאלות אלה.

כיצד מתחילים הליך שיווק בפייסבוק?

ההתחלה היא תמיד השלב הקשה ביותר. המטרה הראשונית והחשובה ביותר של שיווק ברשתות חברתיות זה הצורך ליצור קבוצה ראשונית ורחבה של אנשים שמגיבים לפוסטים. בגלל הנראות הנמוכה של כל התכנים בעמודים העסקיים של פייסבוק – זוהי מטרה לא פשוטה, וניתן לגשת לזה גם ברמה ה"אורגנית" וגם בתור בסיס לביצוע קידום בפייסבוק באופן ממומן.

שתי הדרכים הן חשובות ולגיטימיות. יתר על כן, האחת לא ממש יכולה להתקיים ללא השנייה, משום שאי אפשר לעשות שיווק בפייסבוק רק באמצעות פרסום ממומן, אך גם לא ניתן להתבסס אך ורק על מה שיש לו ערך ויראלי כלשהו.

מה נותן לכם קידום ממומן בפייסבוק וכיצד לקדם אותו?

היכולת לבצע קידום ממומן בפייסבוק זוהי מיומנות חשובה ביותר בתחום שיווק ברשתות חברתיות, משום שמדובר במנגנון מעט מסובך שבאמצעות שליטה מלאה והבנה של כל מרכיביו מאפשרת ליצור את הקמפיינים היעילים והאיכותיים ביותר. הגדרה של קבוצות יעד ספציפיות המתאימות למוצר או למותג, בחירה באזור גיאוגרפי מתאים, שפה מדוברת של הגולשים – כל אלה מאפשרים לנצל את היתרון הגדול ביותר של פייסבוק, שהוא להציג את התכנים לאנשים שיכולים למצוא בהם ערך, ולא "לירות לכל הכיוונים" בתקווה שאחוז כלשהו יקלע למטרה.

מהו קידום בפייסבוק שמביא להמרה גבוהה?

על מנת להביא תנועה לעמוד הפייסבוק וגם לאתר של הגורם הממומן, צריך להיות מסוגלים ליצור תכנים המעניינים במידה המרבית את קהל היעד הפוטנציאלי של העמוד – אך גם מעבר. אחד הכלים שיכולים להביא להמרה הטובה ביותר במסגרת שיווק ברשתות חברתיות זה השיתוף של חברים. במילים אחרות, כאשר אתם מפרסמים משהו שאנשים אוהבים עד כדי כך שהם מעלים את זה על הקיר שלהם, כל החברים שלהם יראו אותו, וגם אם האדם עצמו לא מהווה את הל היעד שלו, מישהו מהחברים שלהם כן.

ולראות קידום בפייסבוק מטעם גורם שהוא לא המפרסם עצמו (בניגוד למודעות של קידום ממומן בפייסבוק שמגיעות ישירות מהמפרסם) יכולה ליצור אמון גדול יותר, ובסופו של דבר להביא להמרה הרבה יותר גבוהה, וזוהי הסיבה לכך שמומחים בתחום שיווק בפייסבוק פועלים רבות בתחומים אלה.

הדברים הקטנים שהופכים פייסבוק לפופולריים

עוד כמה מילים על קידום אורגני בפייסבוק. כמו בקידום אתרים, גם כן שם המשחק הוא איכות וערך מוסף. כאשר הדף העסקי הוא רק לוח מודעות מטעם המותג – לאנשים אין כל סיבה לעקוב אחריו בעניין. כל דבר יכול להפוך לתוכן המתאים עבור פרסום בפייסבוק, החל מממים הקשורים לנושא של התחום (ואפשר לחשוב ולהמציא על כל נושא, החל מנעליים ועד לאינסטלציה), ועד להעלאת סיפורים אישיים של אנשים ולקוחות של המותג. כדאי לציין זאת בנפרד, סיפורים אישיים זה אחד ממקורות ההנעה הגדולים ביותר של שיווק בפייסבוק, משום שמדובר באחד הדברים שהכי "נוגעים" באנשים ברשת, ולכן כדאי לנצל זאת במסגרת הקידום האורגני.

לפגישת היכרות וייעוץ איך להזניק את העסק שלך באמצעות קידום בפייסבוק וברשתות החברתיות מוזמנים לפנות אלינו. ניתן להתקשר: 077-9976279 להשאיר פרטים בטופס למטה, או לשלוח מייל: sales@facemarketing.co.il

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin