ניהול עמוד עסקי בפייסבוק

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק: ההתנסחות בעמוד פייסבוק

כאשר פועלים למען קידום בית עסק מסוים, לפעמים הדברים הקטנים הם אלה שהעושים את ההבדל הגדול. כך, ניהול עמוד עסקי בפייסבוק עשוי להפוך לגורם שעליו ייפול ויקום המוניטין של חברה מסוימת. יתר על כן, כיום תחום ניהול המוניטין באינטרנט תופס תאוצה הולכת וגדלה, והמומחים בעניין יודעים שמלבד שליטה על תוצאות החיפוש בעמוד הראשון, יש ליצור חיבור ישיר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של המותג, החברה או האישיות המקודמת.

הדרך האולטימטיבית להשיג זאת – זה באמצעות קידום ברשתות חברתיות. אך מלבד יצירת עוד עסקי מתאים, יש להקפיד על מספר כללים חשובים בהתנהלות ובהיקשרות עם האנשים השונים במסגרת פרסום בפייסבוק וניהול העמוד.

מה הקשר בין שיווק בפייסבוק לבין מענה לנושאים שונים בעמוד?

כאשר עושים הליך פרסום בפייסבוק למטרת קידום בית עסק כלשהו, יש לקחת בחשבון את הרושם שאתם עושים על האנשים בעמוד. קידום ברשתות חברתיות הוא גורם מורכב הכולל אינספור פריטים קטנים המשפיעים על הצורה שבה אתם נתפסים על ידי הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.

ניהול עמוד עסקי בפייסבוק בצורה תקינה כולל מענה לשאלות בפרטי – יש להקדיש לכך תשומת לב מיוחדת, משום שפייסבוק מחשב את זמן התגובה הממוצע שלכם, וזה מעיד על איכות השירות במידה רבה, פרט חשוב בתחומים שונים. היבט נוסף של שיווק בפייסבוק – זה המענה לתגובות שנרשמות מתחת לפוסטים. ההבדל בניהם לבין ההודעות האישיות הוא שמדובר בתוכן הפתוח לקהל, והפומביות של העניין דורשת יחס מיוחד.

כך ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הופך אתכם לויראליים

פעמים רבות ההבדל שבין עמוד פייסבוק מדשדש לבין אחד ידוע ויוקרתי – זה היכולת של המנהל לתת תשובות ענייניות ושנונות (כשזה במקום) לשאלות השונות. כך, יש עמודים שהפכו לויראלים בפני עצמם, למשל העמוד של הטלוויזיה החינוכית שתמיד יש בו סרטונים מצחיקים, ממים וגם תגובות שמפילות מצחוק מתחת לכל פוסט.

לא תמיד מדובר בדרך הנכונה עבורכם, אבל פרסום בפייסבוק דורש חשיבה מרחבית ויכולת ליצור את השפה הייחודית לשיח בעמוד, ולאחר שהנ"ל נקבע – יש להיות עקביים ולדבוק בו בצורה הנאמנה ביותר. כך, ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הופך לעבודה יותר מורכבת ממה שנראה במבט ראשון, ומשהו שגם לא תמיד מלמדים בקורסים השונים הייעודיים בתחום.

כל תנתבו את דרככם בעולם הפייסבוק המשתנה

קידום ברשתות חברתיות זהו עניין דינמי מאוד הדורש התייחסות רצינית לכל שינוי שנעשה באלגוריתמים של פייסבוק וגם יכולת להגיב על פי הטרנדים האחרונים. שיווק בפייסבוק זה לא רק העלאת פוסטים של "חג שמח" בכל פעם שמגיע חג אחר, אלא גם היכולת לעשות זאת באופן שיביא יותר תנועה, יותר תגובות, יותר אנגייג'מנט ובסופו של דבר – ימתג את בית העסק בצורה האופטימלית שהכי מתאימה למה שהוא מנסה לשדר. באמצעות חברות בקבוצות רלוונטיות ומעקב אחרי מאמרים מקצועיים, ניתן לדעת תמיד מה בדיוק הולך בעולם הפייסבוק כיום.

מאפיינים נוספים של קידום ברשתות חברתיות באופן יעיל – ניהול עמוד להעלאת הערך של המותג

בכל תקופה יש שיטות שונות לעשות שיווק בפייסבוק בצורה שמיטיבה על המותג או בית העסק המקודם. הייתה תקופה שפרסום בקבוצות היה הדרך הטובה ביותר לחשוף אנשים רלוונטיים למוצרים ולשירותים הרלוונטיים, אך כיום פייסבוק מונע זאת בדרכים שונות.

חשוב מאוד לעקוב אחרי המגמות השונות של פרסום בפייסבוק על מנת שלא לגרום לעמוד להיחסם עקב הפרה של חוקי המשתמש. כך שלמרות שמדובר בהליך של ניסיון וטעייה, תמיד יש לחשוב היטב לפני שעונים תשובה מתחכמת לאחד המבקרים בעמוד (זכרו, צילום מסך אחד – וזה יישאר בתודעה לנצח).

לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279 

קמפיין ממומן בפייסבוק
קמפיין ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! החלטתם להתחיל לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות, ביניהן, פייסבוק. אין ספק שמדובר בצעד חכם. הסיבה לכך היא קהל יעד מדויק

קרא עוד »
קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק

קידום קבוצה בפייסבוק – עולם חדש של קהילה  זה לא סוד שהרשתות החברתיות הפכו להיות הדבר העיקרי בחייהם של רבים בעידן הנוכחי. הרשתות הן חלק מהותי מאד מהחיים של כולנו,

קרא עוד »
טרגוט בפייסבוק
טרגוט בפייסבוק

טרגוט בפייסבוק – שיווק נכון הוא המפתח להצלחה זה לא סוד שעולם הפרסום עבר מהפך דיגיטלי וכעת רוב התקציבים הגדולים מנוהלים ברשתות החברתיות, או בגוגל. זאת הסיבה שכל הנושא של

קרא עוד »
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק איכותי ומוצלח כל מי שעוסק בתחום של שיווק ברשתות מכיר את הנושא של רימרקטינג בפייסבוק או לפחות שמע עליו כמה פעמים. זה לא הופך אותנו למומחים.

קרא עוד »
שיווק אורגני בפייסבוק
שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק – זה אפשרי ומומלץ שיווק אורגני בפייסבוק הוא למעשה קידום דף עסקי יחד עם התוכן שבתוכו ללא תשלום על קידום. זוהי שיטת הקידום הקלאסית וניתן להשתמש בה

קרא עוד »
קידום פוסט בפייסבוק
קידום פוסט בפייסבוק

קידום פוסט בפייסבוק – מגיע לכם להיראות וליהנות מזה בשנת 2004 נכנסה פייסבוק לחיינו, ושינתה את כל מה שהכרנו בעולם האינטרנט. ובתחילה, אף אחד לא חשב שפייסבוק הולכת להפוך להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן