בעלי עסקים אשר מעוניינים לפרסם את עצמם באינטרנט בצורה הטובה ביותר, חייבים לעשות זאת בין היתר באמצעות פרסום בפייסבוק. כמה עולה פרסום בפייסבוק יכול לסייע ללא מעט לעסקים כדי לדעת כמה כסף להשקיע ובעבור לקבל כמות משמעותית של לידים, להגדיל את העסק שלהם ולהפוך אותה לריווחי יותר, כאשר הוא מתבצע בצורה נכונה. אתם בוודאי שואלים את עצמכם: כמה עולה פרסום בפייסבוק? ובכן, מחיר פרסום בפייסבוק הוא דבר שמשתנה בהתאם לפרמטרים שונים.
אז כמה עולה פרסום בפייסבוק?
כאמור, לשאלה כמה עולה פרסום בפייסבוק? אין תשובה חד משמעית. פרסום בפייסבוק יכול לעלות לכם כמה מאות שקלים בחודש או שהוא יכול לעלות לכם כמה אלפי שקלים בחודש. עלות הפרסום בפייסבוק תלויה בגורמים רבים כגון: שיטת הפרסום הנבחרת: פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום אורגני בפייסבוק או שאולי שילוב של שתי השיטות המדוברות, אנשי המקצוע שתבחרו לצורך ההליך וכמה הם מקצועיים ומנוסים בתחום שיווק ברשתות חברתיות ועוד.
מה שחשוב לדעת זה שפרסום בפייסבוק זול באופן משמעותי מפרסום בגוגל שכן, הקליקים בפייסבוק יעלו לכם שקלים בודדים בלבד ואילו הקליקים על מודעות בגוגל יעלו לכם הרבה יותר. כמו כן, ההבדל בין פרסום בפייסבוק לפרסום בגוגל כרוך בכך שבגוגל גולשים מחפשים מילות מפתח ובפייסבוק מטרגטים כל בסיס פרמטרים שונים. על כן, אם אתם שואלים את עצמכם: כמה עולה פרסום בפייסבוק? כדאי שתבררו מהם הצרכים הייחודיים שלכם ובהתאם אליהם, מהו המחיר המוצע על ידי חברות שונות.
בפרסום בפייסבוק- למי כדאי לתת את הכסף עבורו?
אם אתם שואלים את עצמכם: כמה עולה פרסום בפייסבוק, אתם בוודאי גם תוהים למי הולך הכסף שלכם. ובכן, בדומה לניהול קמפיין בגוגל, אם אתם מעוניינים שהפרסום בפייסבוק יהיה מוצלח, עליכם לבחור באנשי מקצוע העוסקים בתחום פרסום בפייסבוק בצורה המקצועית ביותר. על אף שניתן כיום לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי, הרי שבלי לדעת את מה שחשוב על מערכת הפרסום של הפייסבוק, על ניהול קמפיינים בפייסבוק, על טרגוט קהל יעד, רימרקטינג בפייסבוק ועוד.
בלתי אפשרי להשיג את המקסימום מפרסום בפייסבוק ולכן, אם הקצבתם לעסק שלכם תקציב כלשהו עבור פרסום. אין ספק שעליכם להקדיש חלק מאותו תקציב פרסום עבור פרסום בפייסבוק. פרסום בפייסבוק לעסקים הוא חלק בלתי נפרד כיום משיווק ופרסום עסקים במדיה הדיגיטלית. אז במקום לשאול את עצמכם: כמה עולה פרסום בפייסבוק? כדאי שתשאלו: במי כדאי לכם לבחור עבור פרסום בפייסבוק.
מה חשוב לדעת על פרסום בפייסבוק?
לפני שאתם שואלים את עצמכם את השאלה: כמה עולה פרסום בפייסבוק? אתם בוודאי רוצים לדעת למה בכלל כדאי לכם לפרסם בפייסבוק. על אף שבמשך שנים עסקים הורגלו לפרסם בעיקר באמצעות מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס, הרי שכיום פייסבוק מהווה פלטפורמה דומיננטית, אטרקטיבית ובעלת ערך עבור פרסום עסקים, בכל סדר גודל ומכל סוג.
בעוד שפרסום בגוגל אדוורדס התבסס על תשלום בהתאם למילות מפתח של קמפיינים ממומנים, שיטת הפרסום של פייסבוק איננה מתמקדת במילות מפתח אלא בגולש עצמו, בתחומי העניין אשר הוא הביע עניין, בהיסטוריית השימוש שלו בפייסבוק ועוד. לכן, מודעות מופיעות לגולשים לא כאשר הם מחפשים משהו ספציפי מסוים, אלא כאשר הם גוללים את הפיד שלהם בפייסבוק.
המודעות המופיעות בפייסבוק הן מגוון מודעות שונות כגון: מודעות צד, מודעות וידיאו, מודעות לידים, מודעות קרוסלה ועוד. כל זאת ועוד כאשר מדובר על פרסום ממומן בפייסבוק. כמובן שמלבד המודעות שניתן לבחור בהן בשיטת פרסום ממומן בפייסבוק, כל בעל עסק יכול לקדם את העסק שלו בפרסום אורגני בפייסבוק באמצעות השקעה בדף העסקי שלו. הדף העסקי של העסק חייב להכיל תוכן איכותי מאוד, הוא חייב ליצור בקרב לקוחות העסק את ההרגשה שהעסק נגיש ופנוי עבורם לכל שאלה, פנייה או בקשה. על העסק להשקיע בזמן שהייה בפייסבוק שבמהלכו הוא מגיב ללקוחות, מתייג אותם ועונה להם ועוד.
איזה פרמטרים משפיעים על מחיר פרסום בפייסבוק?
על אף שהבנתם בוודאי בקווים כלליים כמה עולם פרסום בפייסבוק, הנה כמה פרמטרים מדויקים יותר שיכולים להשפיע על מחיר הפרסום בפייסבוק:
- עלות של פר לחיצה על מודעה- לא בכל קמפיין עלות לחיצה תהיה זהה.
- הקהל שאליו פונים יכול להשפיע על מחיר הפרסום. יש הבדל בין קבוצות הגיל השונות, בין גברים לנשים ובין המדינות השונות כאשר מדובר על פרסום בפייסבוק.
- מיקוד רחב יותר בקהל יעד למודעה עלול להגביר את התחרות ובהתאם לכך, להעלות את המחיר הממוצע ללחיצה על מודעה
- מיקום המודעה גם משפיע על העלות שלה. רוב המודעות אמנם מופיעות כחלק מהפיד של הגולש או בצידי המסך, אך כל אחת מהאפשרויות לא פעם תהיה בעלות שונה, בהתאם לרמת החשיפה שהיא מעניקה למודעה.
- פרסום בתקופת חגים או בעונות חמות עלול להיות יקר יותר.
- גודל העסק- בעוד שעסק קטן יכול להסתפק במנהל המודעות הרגיל של פייסבוק בכדי לעקוב אחר הקמפיין שלו באופן עצמאי, עסקים גדולים אשר יש להם לא מעט קמפיינים בפייסבוק זקוקים למנהלי קמפיינים מיוחדים המותאמים לצרכים של עסקים גדולים בתחום פרסום בפייסבוק ולכן גם העלויות יהיה גבוהות יותר.
פייסבוק מהווה כיום פלטפורמה חזקה מאוד עבור שיווק ופרסום עסקים ולכן, אם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק בצורה הטובה ביותר, כדאי שתדעו כיצד להשקיע את התקציב שלכם בשיטת פרסום זאת בצורה הטובה ביותר.
FaceMarketing מציעים לכם פרסום איכותי באמצעות הפייסבוק, במחיר משתלם, תוך ניצול התקציב שלכם עבור פרסום בפייסבוק בצורה הטובה והיעילה ביותר.