מהו ניהול פרסום בפייסבוק ?
ניהול פרסום בפייסבוק הפך בעשור האחרון להרבה יותר מעוד רשת חברתית. למעשה, אחת הסיבות לכך שהפלטפורמה הזו מעניינת כל כך את כל המפרסמים למיניהם, זה בגלל שקהל היעד שנמצא בימים אלה באתר הוא הרבה יותר מבוגר מפעם, משום שלבני הנוער תמיד יש את הרשת החברתית "החדשה" שבה הם מבלים. עבורם ניתן לעשות פרסום באינסטגרם.
ולבנתיים, פייסבוק הפך למקום שבו האנשים לא רק דנים במה שחשוב להם, אלא גם נחשפים למידע, מוצרים ושירותים חדשים – בעיקר דרך פרסום ממומן בפייסבוק אך לא רק. פעמים רבות גם ניהול עמוד פייסבוק פופולרי ומעורר עניין יכול להפוך לעסק מניב לכשעצמו, ליצור המון עוקבים ואף להביא לרווחים נעים. אך האם שני אפיקים פעילות אלה יכולים להשתלב יחד?
ניהול עמוד פייסבוק, הפרסום הממומן ומה שביניהם
בין אם עושים הליכי רימרקטינג לאתר בית עסק או מיתוג עצמי בעזרת פוסטים וויראליים בפייסבוק, האתר הזה תמיד מביא לחשיפה גדולה את הדברים שאכן מעניינים את הקהל הרחב. כמו כן, ניהול פרסום בפייסבוק כיום מאפשר לעשות פרסום ממומן בפייסבוק בשילוב עם פרסום באינסטגרם.
מה שלמעשה הופך את העבודה בפייסבוק למשרה מלאה לכל הדבר הדורשת מעורבות גבוהה מאוד בכל מה שמתרחש בעמוד, ולא רק – אלא גם בעמודים של המתחרים. באמצעות היכרות עם כל הרבדים של ניהול פרסום בפייסבוק ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
מה תורם פרסום באינסטגרם לעסק?
עבר פרק זמן מסוים מהרגע שפייסבוק רכשה את אינסטגרם ועד לשלב שבו מנגנוני הפרסום של הרשת החברתית הענקית הגיע גם לרשת התמונות האהובה. כיום פרסום באינסטגרם הולך יד ביד עם פרסום ממומן בפייסבוק. עם זאת, לפני שמשקיעים את הסכומים גם בפרסום באינסטוש, כדאי לחשוב האם קהל היעד הפוטנציאלי שלכם נמצא שם – כי אם לא, מדובר בהשקעה שלא תצדיק את עצמה בשום צורה. על מנת להגיע למסקנה הנכונה בעניין זה, נדרש מומחה בתחום ניהול עמוד פייסבוק, רימרקטינג ושאר תחומי הקידום שמהווים כיום חלק בלתי נפרד מהשוק.
מה זה רימרקטינג ולמה לא צריך לפחד מהמילה הזו?
כאמור, היום משימת ניהול פרסום בפייסבוק כוללת מגוון רחב מאוד של משימות, כל אחת מהן מאתגרת במידה שונה. אך עולם האינטרנט מעניק לנו גם אפשרויות לנצל את התוצאות של העבודה הקשה פעם נוספת. כך, במסגרת הליך קידום עסק, ניתן לעשות רימרקטינג גם במנועי החיפוש, אך גם במסגרת העבודה בפייסבוק.
לשם כך, פייסבוק פיתח קוד מיוחד שנקרא פיקסל. ניתן להשתיל אותו בעמוד הבית של האתר המקודם, ועל בסיס זה לבצע את הרימרקטינג גם בפייסבוק וגם במנועי חיפוש (היות ושתי הרשתות שייכות כיום לאותם הבעלים) – וזהו יתרון מובהק של שיטה זו, המאפשרת לנצל כל כניסה לאתר שלכם את תום, מתוך הנחה שאם היה "קליק" פעם אחת, אז אפשר להגיע רחוק.
בשורה התחתונה – מה התוצאות האפשריות של פרסום ממומן בפייסבוק?
ההתנהלות של פרסום ממומן בפייסבוק זוהי עבודת נמלים שדורשת היכרות מעמיקה ביותר על כל האלמנטים של עולם הרשתות החברתיות, כולל פרסום באינסטגרם שדורש הבנה נפרדת של פלטפורמה זו. ובעוד שתמיד ניתן ללמוד את העניין תוך כדי עבודה, עדיף לפנות למומחים בעלי ידע מעמיק ביותר, זאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר מבלי לבזבז את הזמן היקר שלכם על עבודה שלא תמיד תענה על הציפיות. ואפרופו ציפיות, תמיד כדאי לעשות תיאום לגביהם מול האדם העושה בשבילכם את הקידום, על מנת לדעת בדיוק למה לצפות.
לפגישת היכרות וייעוץ בנושא שיווק ברשתות חברתיות או ניהול פרסום בפייסבוק מוזמנים לפנות אלינו או לחלופין ניתן להשאיר פרטים בטופס למטה או להתקשר: 077-9976279